عذرخواهی رئیس شورای شهر شیراز از مردم

خبرپارسی – رئیس شورای شهر شیراز از اظهارات خود در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر شیراز ابراز داشت عذرخواهی کرد .

به دنبال تنش در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر شیراز که ناشی از اظهارات رئیس این شورا ایجاد و موجبات نارضایتی شهروندان شیراز را فراهم کرد، احمد رضا دستغیب در پیامی از مردم شیراز غذرخواهی کرد و گفت: قصد توهین به هیچ قوم، طایفه و یا شخصی نداشتم .

متن پیام احمد رضا دستغیب که در فضای مجازی پخش شده بدین شرح است .

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ان اکرمکم عندالله اتقواکم

پیرو برخی اتفاقات رخ داده در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در مورخ ۹۸/۲/۱۱  لازم است مواردی را به استحضار مردم عزیز شیراز برسانم:

۱- آنچه‌ در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد، یک گفت‌وگوی کاملا دو طرفه تخصصی در مورد نحوه اداره جلسه شورا ، بین دو نفر از اعضا بوده و هرگز  عمومیت نداشته؛ اینجانب در بیان خود به هیچ عنوان قصد توهین به قوم، طایفه و یا شخصی را نداشتم. البته اختلاف سلیقه و رأی در هر جمعی حتی اگر از یک لیست و گروه باشند، طبیعی است.

۲- همه‌ی انسان‌ها بندگان خدایند و هیچ امتیاز و برتری بین آنان وجود ندارد. اینجانب همواره بر وحدت همه اقشار، اقوام و طوایف ایرانی و حفظ حقوق شهروندی آنان تأکید داشته و دارم و همچنان بر عهدی که با موکلان خود برای حفظ حقوق شهروندان بسته‌ام، وفا دارم.

۳-  بر خود فرض می‌دانم  ضمن عذرخواهی از همه شهروندان با فرهنگ شیراز که از اتفاق پیش آمده مکدر شده‌اند، تأکید کنم که شهر شیراز رنگین کمان زیبایی از اقوام مختلف و پایتخت فرهنگی ایران اسلامی است که همه اقوام ساکن در آن، قرن‌ها با صلح و صفا زندگی و  وصلت کرده‌اند. و من به وجود همه ی اقوام افتخار می‌کنم و احترام می‌گذارم.

۴-  در جایگاه رییس شورای اسلامی شهر شیراز امیدوارم همچنان مسیر توسعه بر مبنای اندیشه‌های انسان محور در این کلان‌شهر تاریخی و فرهنگی جاری و ساری باشد و از هر اقدامی برای توسعه پایتخت فرهنگی ایران اسلامی و سومین حرم اهلبیت و جلب رضایت شهروندان  فروگذار نخواهم کرد.

سیداحمدرضا دستغیب

۹۸/۲/۱۳

یادآور می شود که این متن در فضای مجازی منتشر شده و رسما به رسانه ارسال نشده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.