عارف در مترو پای درد دل مردم ایستاد/ افزایش حقوق مردم با ۵ برابر شدن قیمت ها بود

محمد‌رضا عارف، کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات ریاست‌جمهوری امروز با مترو به بازار تهران رفت.
به گزارش مهر، محمدرضا عارف نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با مترو راهی بازار تهران شد. در ابتدا یک واگن خالی در اختیار عارف قرار گرفت که پس از ورود عارف سریع پر شد و وی ایستاده شنوای سخنان مردم شد.
در ابتدا مردم از گرانی ها شکایت کردند و یکی پس از دیگری افراد جلو می آمده و از عارف سوالات خود را مطرح می کردند. گرانی هزینه های درمانی و زیر پوشش بیمه نبودن از جمله مشکلاتی بود که مردم بیان می کردند.
در این میان که عارف پاسخگوی سوالات حاضران در مترو بود، بحث هایی میان مردم شکل گرفته بود و یکی از آنها می گفت: شما یکی از اقوام عارف را نام ببرید که در دستگاه های دولتی پست و مقامی داشته باشد.
فرد میانسالی به عارف گفت در زمان احمدی نژاد درآمد ما بالا رفته است و حقوق ما سه برابر شده است شما چکار می کنید، عارف گفت: افزایش حقوق شما با ۵ برابر شدن قیمت ها بود. باید با تلاش و مدیریت افزایش قیمت ها را کنترل کنیم و مانع از افزایش قیمیت ها و گرانی ها شویم.
جوانی از عارف پرسید که آیا ۲ خرداد تکرار می شود که عارف در پاسخ گفت: ما خودمان را عرضه کردیم شما جوان ها باید ۲ خرداد را خلق کنید.که آن جوان در توضیح گفت: ما فضای دانشگاه را برای شما آماده کردیم.
با رسیدن مترو به ایستگاه پانزده خرداد عارف با همراهی مردم و خبرنگاران به بازار رفت که در ابتدای بازار مورد استقبال رئیس هیئت امنای زرگران بازار قرار گرفت که ورود عارف را به بازار خوشامد گفت.
در بدو ورود عارف به بازار مردم دور او را حلقه زدند و سوالات و مشکلات خود را بیان می کردند که عمدتا بیان مسائل اقتصادی و شکایت از گرانی ها بود. در حالی که عارف وارد بازار می شد عده ای از هواداران عارف شعار” ای عارف قهرمان خوشامدی به بازار” و ” این همه لشکر آمده به عشق عارف آمده” را سر می دادند.
پسر بچه ای که عکس عارف را در دست داشت از خبرنگاران می پرسید که عارف خارجی است؟ خانمی نیز در میان جمعیت با صدای بلند می گفت ” اگر نمی توانی کاری انجام دهی لطفا نیا”.
عده ای از مردم در بازار که عارف نمی شناختند می پرسیدند این کیست که او را معاون دولت اصلاحات معرفی می کردند. بیشترین شعار های که سر داده می شد شعار “صل علی محمد عارف ملت آمد” ، ” سلام بر عارف درود بر خاتمی” بود.
همزمان با اذان ظهر عارف به مسجد بازار رفت و پس ازگفتگو با جمعی از بازاریان نماز جماعت را در بازار خواند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.