عارف:حضور و مشارکت شما مردم رمز پیروزی ما است

محمدرضا عارف گفت: آمده‌ام تا از تجربه موفق دولت اول اصلاحات برای رفع مشکلات موجود در کشور کمک بگیرم و مشکلات معیشتی و بیکاری را با استفاده از تجربه موفق دولت اصلاحات به سامان برسانم.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، محمدرضا عارف در جمع مردم بیرجند گفت: در دولت دوم اصلاحات موضوع پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

 

 

وی با اشاره به این‌که خراسان جنوبی دارای پتانسیل ها خوبی برای پیشرفت و توسعه است، گفت: منابع زیرزمینی، بازارچه های مرزی،کشاورزی و رونق کسب و کار از اولویت های ما برای خراسان جنوبی خواهد بود.

 

 

معاون اول دولت اصلاحات با بیان این‌که من به عنوان نامزد اصلاح طلب در صحنه حضور دارم، افزود: اصلاح طلبی یعنی صبر و سعه صدر و پاسخ گویی به دغدغه‌ها و مشکلات معیشتی مردم، اصلاح طلبی تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

 

عارف با بیان این‌که اصلاحات یعنی بازگرداندن کشور روی ریل تعالی، افزود: اصلاحات یعنی برخورد غیر سیاسی با امور اجتماعی و علمی کشور، یعنی حضور و حماسه آفرینی و مشارکت، یعنی شایسته سالاری و مردم سالاری و خردورزی در امور اجتماعی کشور.

 

 

وی تصریح کرد: من آمده ام تا از تجربه موفق دولت اول اصلاحات برای رفع مشکلات موجود در کشور کمک بگیرم و مشکلات معیشتی و بیکاری را با استفاده از تجربه موفق دولت اصلاحات به سامان برسانم.

 

 

این کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: آمده ام تا به جای ایجاد سالانه ۷۰۰ هزار فرصت شغلی در دولت اول اصلاحات، در دولت دوم یک میلیون فرصت شغلی در سال ایجاد کنم و از تجربه موفق دولت اصلاحات برای کنترل تورم استفاده کنم.

 

عارف حل مشکلات کشاورزان را از برنامه های خود دانست و گفت: خرید تضمینی محصولات کشاورزی، بیمه محصولات کشاورزی، بیمه کشاورزان را دنیال می‌کنم.

 

وی ادامه داد: آمده ام تا مشکلات کارگران را رفع کنم و مساله بیمه کارگران را به سامان برسانم و به مطالبات به حق مردم پاسخ دهم.

 

وی اظهار کرد: آمده ام فساد را ریشه کن کنم تا دیگر پرونده ۳ هزار میلیارد تومانی در کشور نباشد و آمده ام تا به جوانان نوید پیروزی در ۲۴ خرداد را بدهم و شما جوانان باید در صحنه حضور داشته و رای بدهید زیرا حضور و مشارکت شما مردم رمز پیروزی ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.