ظرفیت پروازهای لارستان با استفاده از هواپیمایی ملکی افزایش یابد

نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه پیشنهاد کرد که ظرفیت پروازهای لارستان را با استفاده از هواپیمایی ملکی بدون ایجاد شرکت هوایی جدید می‌توان افزایش داد و زمینه توسعه فرودگاه را در این شهرستان فراهم کرد.

سیدحسین میرشفیع پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت در همایش تجلیل از خیرین راهساز لارستان و غرب هرمزگان بیان کرد: همیشه کار خیر این نیست که مستقیم پول نقد پرداخت شود، برخی مواقع کار خیر پای کار آوردن ظرفیت‌ها و پیگیری برخی از امور است.

او افزود: هر ظرفیتی که به صورت خیرین و سرمایه‌گذاری مطرح شود، آمادگی هماهنگی و همکاری داریم.

مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه با تاکید بر اینکه باید کارهای بزرگتری برای لارستان در نظر گرفته شود، عنوان کرد: تهیه مقدمات و انجام این کارها زمینه توسعه منطقه‌ای و جهشی در توسعه لار را منجر می‌شود.

میرشفیع خاطرنشان کرد: مواردی که خیران توافق‌نامه دارند با جدیت پیگیری می‌شود و توافقات امروز نیز در حوزه راه‌های روستایی و فرعی هم سهمی که برای دولت است و هم سهم خیرین انجام خواهد شد.

او اظهار کرد: بزرگترین پروژه خیرساز مربوط به لارستان بود اما چندماه قبل یکی از خیرین با نیک‌اندیشی ۴۰۰ میلیارد تومان در یزد این عنوان را کسب کرد و امیدواریم که دوباره عنوان بزرگترین پروژه خیرساز به لارستان برگردد.

مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه با بیان اینکه بنا داریم که هر کس تحت پوشش نهادهای حمایتی است خانه‌دار شود، گفت: ما زمین و تسهیلات بانکی را تامین می‌کنیم کمک خیرین هم می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد تا در کوتاه‌ترین مدت تمام محرومین منطقه لارستان خانه‌دار شوند.

میرشفیع خواستار ورود خیرین استان هرمزگان در پروژه بندر لنگه به سمت بستک و لار شد که از پیشرفت خوبی برخوردار است و عنوان کرد: از ورود خیرین به محورهای ارتباطی مشترک که سبب رشد منطقه‌ای محور شود، حمایت می‌کنیم.

او به راه ارتباطی بندرعباس لار به سمت شیراز هم اشاره و با بیان اینکه این پروژه از نظر توسعه‌ای و هم از جهت جاده‌ای و تصادفات مهم است، گفت: بیش از ۱۰۰ کیلومتر از این پروژه باقی مانده و اگر کسی آمادگی سرمایه‌گذاری داشته باشد استقبال می‌کنیم و این سرمایه‌گذاری را دولت طی چند سال بر می‌گرداند.

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری اضافه کرد: راه ارتباطی بندرعباس- لار به سمت شیراز نیازمند حمایت خیران است تا هم توسعه یابد و هم مشکلات جاده‌ای آن در بخش تصادف کاهش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.