صراط مستقیم، صراط ولایت است

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در فارس در دومین آیین جایزه ملی احسان و تجلیل از فعالین عرصه جهاد و خدمت در فارس با بیان اینکه نقش جهادگران در ایثار خدمت بسیار تاثیر گذار است به شرط آنکه کاری که انجام می‌دهند برای رضای خداوند متعال باشد، اظهار کرد: خدمت رسانی و کار، اگر برای خدا باشد رشد پیدا می‌کند.

او با بیان اینکه خدمت‌رسانی اگر وجه الهی نداشته باشد مقداری کمرنگ می‌شود، افزود: اگر بخواهیم در کارهایمان موفق و پیروز باشیم باید فعالیت‌ها را مرتب پیگیری کنیم و تسلیم شیطان نشویم.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه صراط مستقیم، صراط ولایت و شرط رسیدن به اهداف حرکت پشت سر ولی فقیه است، گفت: دشمنان نظام و انقلاب در تلاش هستند تا مردم را از راه مستقیم دور کنند و همگی باید با اتحاد در این فتنه‌های آخر الزمانی رهرو ولایت فقیه باشیم تا ان‌شاءالله از این فتنه‌ها عبور کنیم.

او خاطرنشان کرد: با همدلی و ایثار می‌توان بر تمام مشکلات غلبه کرد و در این راستا مقام معظم رهبری بحث مواسات و همدلی را مطرح کردند که در این مورد کمیته امداد امام خمینی (ره) کارهای خوبی را انجام داده که نشان از همستگی و روحیه اتحاد بین آحاد جامعه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز همچنین عنوان کرد: حضور گروه‌های جهادی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) منشاء خدمت در راه خداست.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در فارس نیز در ادامه این مراسم بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین از الزامات تحقق گام دوم انقلاب است.

حسین پورنورعلی ادامه داد: همگی ما مسئول هستیم به فرمایشات مقام معظم رهبری، که نشات گرفته از قرآن است، عمل کنیم، چرا که جهاد تبیین به معنای تلاش و روشنگری است.

او در ادامه ضمن قدردانی از گروه‌های جهادی که آتش به اختیار در وسط میدان کار می‌کنند، بیان کرد: توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی و ۶۰ هزار پرس غذای گرم، اعزام کاروان اربعین در قالب ۸ دستگاه اتوبوس، توزیع ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر، تهیه و توزیع ۲۴۰ تُن بسته پروتئینی و توزیع ۳۵۰ اقلام سرمایشی و گرمایشی به مناطق محروم و کم برخوردار از جمله فعالیت‌های ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در فارس است.

پورنور علی عنوان کرد: ارسال ۲۵۰ سری لوازم خانگی به آسیب دیدگان ناشی از سیل شامل پتو، البسه، مواد اولیه، ۲۵۰ سری یخچال، فرش، ۸۰ سری جهیزیه، ساخت و راه‌اندازی ۱۲ خانه احسان در محلات، آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد، آبرسانی، برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم، توزیع آجیل شب یلدا، توانبخشی به بیماران، ساخت، تکمیل و مرمت مدارس، ساخت خانه عالم، ۸ هزار و ۲۰۰ مصوبه اشتغال اجتماع محور از طریق تسهیلات و نیز اجرای ۲۲۰ هزار هکتار کشت دیم، بذر و کود کشاورزان از دیگر عملکرد این نهاد مردمی است.

در این مراسم از ۳۰ فعال گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس در ۱۰ عرصه، با اهداء لوح قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.