فریاد را همه می شنوند، هنر واقعی شنیدن صدای سکوت است / صدای سکوت یک جانباز جنگ تحمیلی دیدنی است!

خبر پارسی – وبلاگ باربد نیوز جهرم در یاداشتی تلخ از جانبازی شیمیایی نوشته که همچنان “سرافراز” است! یادداشت و گزارش تصویری این وبلاگ را از جانباز ۲۵ درصدی جنگ تحمیلی که بر اثر تصادف هوشیاری اش را از دست می دهد بخوانید و ببینید .
امروز خدا یاری کرد و خدمت قهرمان ملی و جانباز گرانقدر “سرافراز شیبانیان” عزیز رسیدم و دقایقی را با افتخار همراه با “هستی” کوچولوی عزیز که دوستی خوبی با دایی دارد، کنار وی گذراندم و خنده های پر رمز و رازش را نظاره کردم و از بی عرضگی و ناتوانی خودم در کمک به او شرمگین شدم.
اما خوشحالم که پس از گذراندن روزهایی پر از تنش و خسته از بی مهری ها و کم لطفی های برخی آدم های زمینی، پست و مقام پرست و خودبزرگ بین، توانستم به دیدار “سرافراز” عزیز بروم و با زبان بی زبانی با او صحبت کنم و این باعث شد که تمامی خستگی ها و بی مهری ها را دور ریزم و با خاطره ای زیبا و دوست داشتنی از پیش این عزیز قهرمان بازگردم و اکنون نیز این کلمات را در اینجا ثبت می کنم تا یادم بماند در گوشه ای از این شهر، عزیزی هست که هر گاه پیشش می روی از دنیا و هرآنچه در آن وسوسه ات می کند خلاص می شوی و … بگذریم …
در این دیدار عکس هایی از هستی کوچولو و دایی، تهیه کردم که آن را در این قسمت قرار می دهم. همچنین به یاری خداوند به زودی شماره حسابی برای خیران انسان دوست و خیرخواه که مایل به یاری رساندن به این جانباز قهرمان هستند تا در نگهداری وی توسط خانواده خواهر بزرگوارش سهمیم باشند، اعلام خواهم کرد.
همانطور که قبلا گفته شد جانباز گرانقدر “سرافراز شیبانیان” دارای ۲۵ درصد جانبازی و اهل فسا است که از سال ۷۶ تاکنون به علت تصادف، هوشیاری خود را از دست داده و چند سالی را در فسا تحت مراقبت مادر بوده و پس از فوت مادر، وی که وضعیت وخیمی داشته به جهرم منتقل می شود و خانواده خواهرش، زینب وار، پرستاری و رسیدگی به او را به عهده دارند که در بهبودی نسبی وی بسیار موثر بوده است.
باربدنیوز در پایان نوشته است : این وبلاگ آمادگی دارد دیدارها و کمک های احتمالی گروه های مردمی به وی را در صورت تمایل دیدارکنندگان، در این وبلاگ پوشش دهد و منعکس نماید.

hasti

hasti1

hasti2

hasti5

hasti6

1 دیدگاه برای “فریاد را همه می شنوند، هنر واقعی شنیدن صدای سکوت است / صدای سکوت یک جانباز جنگ تحمیلی دیدنی است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.