صداقت داشته باش کارلوس!

خبر پارسی -بیست و یک روز از سال ١٣٩۵ گذشته بود که فیل دلتنگ کارلوس کیروش یاد استعفا افتاد.او آن روز ایرادات زیادی به فوتبال ما و داشته ها و نداشته هایش گرفت و یکی از تصمیماتی که مطابق میل او نبود به سربازانی ربط داشت که کارت معافیت شان باطل شده بود.او گفت”

یکی دیگر از تصمیماتی که من با آن موافق نیستم، مشکلات بازیکنان سرباز است. نمی‌توانم این مساله را درک کنم. اگر این بازیکنان متخلف هستند و کارهای خلاف قانون انجام دادند، من این مساله را به هیچ عنوان زیر سوال نمی‌برم و معتقدم این افراد باید پاسخگو باشند اما باید بگویم این بازیکنان فقط به فکر خدمت به کشور خود هستند و نباید آنها را مجازات کرد.”

کیروش آن روز تیم ملی را فراتر از این می دید که حتی متخلفانی که کارت جعلی هم داشتند باید برای خدمت به آن مورد عفو قرار می گرفتند. امروز ولی جناب کارلوس نفرات آماده ای که به فکر خدمت به کشورشان هستند را به بهانه ای واهی و احتمالا به قصد تخریب روحیه تیمی شاگردان برانکو مجازات می کند.باسکول ذهن لجوج کیروش ،سه کیلو گرم اضافه وزن اعلامی برانکو را روی وزن واقعی ستاره های ملی پوش و صدرنشین پرسپولیس آورده تا در تقابل برانکو و شاگردانش تماشاگری خودخواه باشد.کاش او کمی صداقت داشت و حرفهای امروزش را در کفه ترازوی تعقل و تدبیر مقابل حرف های امروزش می گذاشت.

فوتبال ما در همه سالهایی که به جام جهانی رفت چه دستاوردی داشت که حالا از ترس نرفتن به حام جهانی اینگونه تسلیم خواست و اراده مرد موزامبیکی شده ایم؟

بعد از آخرین جام جهانی نه تنها ستاره ای به اروپا نفرستادیم که اروپایی هایمان هم روانه حاشیه خلیج فارس شدند.

ذلت تا کجا که در کشورمان حق اظهار نظر نداریم و اسب جناب کارلوس را که یابو صدا بزنیم اینگونه باید تاوان پس بدهیم.

آقای تاج!

به اوضاع فوتبال مان بعد از تاجگذاری تان نگاه کنید.هر روز بدتر از دیروز و شما هر روز منفعل تر از روز قبل. نامه های انضباطی  فیفا که دیگر کاغذپاره ای بیش نیستند و باشگاهها برای تفریح و تفنن با آنها موشک کاغذی می سازند، کارلوس خان که لجاجتش رو به فزونی نهاده و به یاد ایام دانش آموزی روزانه مشق بیانیه می کند. خیلی زود دلمان برای کفاشیان تنگ شده است.خیلی خیلی زود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.