صبح به خیر آقای ترامپ!…

خبر پارسی – عبدالکاظم دریساوی – آقای ترامپ رقیب جمهوری خواه خانم هیلاری کلینتون در رقابتهای ریاست جمهوری امریکا حرف بسیار خوبی زده است او در پیامی طعنه آمیز به مسلمانان جهان چنین گفته ” از بهر خوردن و نوشیدن روزه نگیرند بلکه از کشتن همدیگر روزبگیرند ” .

این سخن چه طعنه ای به مسلمانان باشد و چه بیان یک دیدگاه تبلیغی در هردوصورت حرف و نظر بسیار درستی است که باید بسیاری از رهبران کشورهای مسلمان را به بازخوانی عملکرد خویش و تجدید نظر اساسی وادار کند .اما  به راه افتادن جنگ ها و کشتار بی رحمانه و فجیع انسان ها تحت لوای اعتقادات مذهبی و ملی در خاورمیانه  اگرچه واقعیتی تلخ و غم انگیز است اما باید علل وعاملان این انسان کشی  شناسایی ودر دادگاه تاریخ  محاکمه شوند  .

همان کسانی که از سال ۱۹۷۸با ایجاد گروهای اسلامی ,تحت عنوان  مقابله با نفوذ شوروی سابق در افغانستان و سپس پروار کردن  طالبان و داعش و… این سیاست استراتژیک را کلید زدند و بعد با رییس جمهوراوباما. در کمال بی شرمی ” بهار عربی” را با اجرای پرواز ممنوع در لیبی و کشتار در عر اق و سوریه و یمن ..بر اساس  یک سناریو ی تعریف شده. این هم کیش کشی و برادر کشی رابا تمام جزییاتش اجرا کردند. ..حاصل آن چه بود و چه هست ؟!صدها هزار کشته و میلیونها آواره و میلیاردها دلار خسارت که ملت های خاورمیانه شاید بتوانند تا نیم قرن دیگر به جبران خسارات وارده مالی و زیرساختی  بپردازند …

راستی آقای ترامپ از وضعیت نگران کننده سه میلیون کودک عراقی خبر دارد ؟! این خبر را دو شب پیش یونیسف به خبرگزاری های جهان اعلام کرد .اما نه’ گویا فعلا جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا مهمترین و گرانبهاترین خبر است !!روز به خیر آقای ترامپ !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.