شیراز بیشترین مرکز درمانی خیریه کشور را دارد/هفدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت در شیراز برگزار می شود

خبرپارسی – مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه شیراز با هشت بیمارستان خیریه، بیشترین مرکز درمانی خیریه را دارد، اعلام کرد که چهارشنبه ٣٠ مرداد اولین اجلاس بیمارستان‌های خیریه کشور به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

علی‌اکبر رامجردی شنبه ٢٩ تیر در یک نشست خبری، از برگزاری هفدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت فاارس در روز پنجشنبه همین هفته با حضور ٧٠٠ خیر، تلاشگران و مسئولان این عرصه  در شیراز خبر داد .

او هدف از برگزاری این اجلاس را تقدیر از خیرین حوزه سلامتی عنوان کرد که در سال ٩٧ تعهدات خود را عملی کرده‌اند، وگفت: مرور نیازها و مسائل باقی مانده حوزه سلامت با خیرین هم از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس است.

رامجردی  با بیان اینکه در این اجلاس از ۶١ نفر به عنوان خیر برگزیده تجلیل می‌شود که تعهدات آنها در سال ٩٧ به اتمام رسیده است، گفت: ۴٧ نفر از خیرین مرد و ١۴ زن هستند. ٣۴ نفر از آنها شیراز و مابقی ساکن به سایر شهرستان‌های استان هستند .

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به وجود ٣۵ پروژه عمرانی که توسط خیرین در حال انجام است، اقدام عملیاتی و واقعی خیرین استان طی ١٧ سال گذشته را بالغ بر ١٣۴٣ میلیارد تومان اعلام کرد که ارزش به روز این تفاهم نامه‌ها در حال حاضر بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان برآورد شده است .

رامجردی ادامه داد: نزدیک به دو هزار و ٢۴٠ تفاهم نامه  طی این سال‌ها منعقد شده که بیشترین آنها با ۶۴٣ تفاهم‌نامه و ارزش ٩٠٠ میلیارد تومان در زمینه عمرانی، پس از آن اهدای ملک به ارزش ٣٢٧ میلیارد با ٣٨۴ تفاهم‌نامه، سپس ٨٣١ تفاهم‌نامه در زمینه اهدای وسیله نقلیه به ارزش ٣ میلیارد و  ١٠٠ تومان و مابقی مربوط به امور حمایتی بوده است .

وی اضافه کرد: امسال از خیرین برای تکمیل ٣۵ پروژه عمرانی،  بیمارستان رسول اعظم و یک بیمارستان در جنوب شیراز و همچنین تکمیل بیمارستان سرطان جنوب، دعوت به مسائل حوزه پیشگیری در حوزه آموزش، طرح‌های عمومی بهداشت در جامعه، و …کمک به اجرای طرح‌های حمایتی از بیماران نیازمند در این اجلاس دعوت می کنیم .

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس خاطرنشان کرد:  بیش از دو میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه و ١٧٠ میلیون تومان کمک بلاعوض به بیماران طی دو سه سال اخیر توسط موسسه حمایت از بیماران این مجمع پرداخت شده است .

رامجردی همچنین با بیان اینکه شیراز با هشت بیمارستان خیریه، بیشترین مرکز درمانی خیریه را دارد، اعلام کرد که چهارشنبه ٣٠ مرداد اولین اجلاس بیمارستان‌های خیریه کشور به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اهدای ملک ٢٠ میلیارد ریالی توسط یک خیر زن بیشترین میزان ارزش مالی کمک‌ها در سال ٩٧ بوده، مسن ترین خیری که امسال تجلیل می‌شود را ٨١ ساله جوانترین آنها را ٣۶ ساله اعلام کرد .

رئیس مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان‌های فارس همچنین یادآور شد که زمینه معرفی سمن‌های مردم نهاد نیز در این اجلاس با حضور ٢۵ سمن فعال فراهم شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.