شیراز آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز، از آمادگی این کلانشهر برای پذیرایی ایمن از مسافران نوروزی ۱۴۰۱ با همکاری اداره کل راهداری فارس خبر داد.

غلامرضا غلامی در نشست مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز که با حضور مدیرکل راهداری فارس برگزار شد، ایمن سازی و پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر شیراز را هدف اصلی مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری و اداره کل راهداری در ایام نوروز عنوان کرد.

به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز، غلامی افزود: ورودی‌های شهر و کمربندی شیراز از اصلی ترین معابر شهر شیراز است که همه روزه حجم زیادی از مردم در حال رفت و آمد در این مسیر هستند و امیدواریم در این نشست که مقارن با مبعث رسول اکرم برگزار شده، تصمیمات خوب و موثری درحوزه ایمن سازی محور برای تردد ایمن مسافرین و شهروندان و زائرین سومین حرم اهل بیت (ع)پاکسازی و نظافت، رفع  مشکلات بصری، مرمت، لکه گیری آسفالت، روکش آسفالت، نصب علائم ایمنی و رفع مشکلات روشنایی کمربندی شیراز گرفته شود.

معاون شهردار شیراز خاطرنشان کرد: با اقداماتی که توسط شهرداری و سایر ارگان‌ها در سال‌های اخیر در کمربندی شیراز انجام شده، کمربندی شیراز نسبت به قبل، وضعیت بهتری دارد اما همچنان با مشکلاتی مواجه است که باید با تعامل و همراهی دستگاه‌ها مرتفع شود و با تعامل و عزم جدی مجموعه شهرداری و راهداری هر چه سریعترعملیات پاک سازی و ساماندهی کمربندی شیراز را به سر انجام برسانیم و محیطی پاکیزه و درخور شخصیت مردم شهر شیراز و مسافران نوروزی فراهم آوریم.

غلامی همچنین بیان کرد: کمیته‌ای متشکل از نمایندگان معاونت خدمات شهری شهرداری و راهداری، با تقسیم تمام مبادی ورودی و خروجی کمربندی، در ابتدا وضعیت را مورد بررسی قرار داده و سپس با در نظر گرفتن برآورد هزینه‌ها، عملیات پاکسازی و ایمن سازی، خط کشی، تأمین روشنایی تمام مبادی ورودی و خروجی کمربندی را با قدرت برای استقبال از میمانان نوروزی پیگیری خواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز ضمن تاکید بر ساماندهی وضعیت کمربندی شیراز تصریح کرد: از تمام توان مجموعه خدمات شهری شهرداری در راستای ساماندهی و تنظیف مبادی ورودی و خروجی استفاده خواهیم کرد و برای استقبال هر چه بهتر از میهمانان نوروزی همه تمهیدات لازم را با همه امکانات موجود در نظر گرفته‌ایم.

علیرضا سیاهپور، مدیرکل راهداری فارس نیز در این نشست ضمن تبریک مبعث رسول اکرم (ص) اظهار کرد: مجموعه راهداری آمادگی هرگونه همکاری با مجموعه معاونت خدمات شهری را دارد و با تمام توان در خدمت شهرداری و مردم شریف شهر شیراز است و با تمام توان عملیاتی خود در راستای سامان بخشیدن به وضعیت فعلی مبادی ورودی و خروجی شهر شیراز آمادگی خود را اعلام می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.