شهرداری شیراز، شهر را به پپسی و کوکا کولا فروخت؟

خبر پارسی: در حالی که مراکز بهداشتی و سلامت، روزانه آمار گسترده‌ای از ضرر و زیان مصرف نوشابه‌های گازدار منتشر می‌کنند، اما به نظر می رسد شهرداری شیراز به دو شرکت کوکا کولا و پپسی اجازه داده است سر درب و دیوار‌های بیرونی مراکز تامین و تولید و توزیع اغذیه را مزین به تبلیغات خود کنند.
اقدام شهرداری شیراز برای صدور مجوز نصب تابلوهای تبلیغاتی به دو شرکت یاد شده با منشا غیر ایرانی در حالی صورت می‌گیرد که تولید کنندگان داخلی و فارسی برای انجام چنین اقدامات باید هزینه‌های چند صد میلیون تومانی به شهرداری شیراز بپردازند.
هم اکنون شرکت‌های پپسی و کوکاکولا با صرف هزینه‌های فوق‌العاده سنگین و نصب اقلام تبلیغاتی از تابوهای گران قیمت ال ای دی گرفته تا استیکرهای متنوع، دیوارهای فروشگاه‌های فست فود، رستوران‌ها، بیرون برها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز خرید، برخی میوه فروشی‌ها به در میادین اصلی پرگذر و مراکز شهر گرفته تا کوچه‌ها کم تردد را مملو از اقلام رنگارنگ خود کرده و مردم را به صرف نوشیدنی‌های گازدار فرا می‌خوانند.
در چنین شرایطی خلا حضور تبلیغات شرکت‌های لبنی و تولید کننده اغذیه با رویکرد تامین سلامت جامعه به شدت مشاهده می‌شود و عملا سلامت جامعه دستخوش تبلیغات ناهمگون پپسی و کوکا قرار گرفته است.

DSC00004

2 دیدگاه برای “شهرداری شیراز، شهر را به پپسی و کوکا کولا فروخت؟

  1. این دو شرکت با هزینه بسیار کمی از بهترین مکامهای تبلیغاتی استفاده می کنند ……..برای مدیران بازرایابی انها اول تبلیغات شرکت خیلی مهمتر از زیبا بودن شهر می باشد………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.