سمن ها، نماد همیاری، مشارکت و پررنگ کردن نقش مردم در توسعه پایدار

خبرپارسی – مدیر کل ئرزش و جوانان فارس در پیامی روز جهانی سازمان های مردم نهاد را تبریک گفت .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با صدور پیامی روز جهانی سازمان‌های مردم نهاد را تبریک گفت، در پیام حیدر علی کامیاب که نسخه ای از آن به دفتر خبرپارسی ارسال شده آمده است :

نهم اسفند ماه (۲۷ فوریه) بهانه ای است برای تقدیر از مردان و زنانی که داوطلبانه و مشتاقانه  مسئولیت های اجتماعی را در راستای توسعه پایدار، همفکری و افزایش مشارکت اجتماعی قبول می کنند.

در این میان آنچه بیش از هر چیز باعث می‌شود تا به اهمیت درک نقش آفرینی این مردان و زنان بیندیشیم، حضور جوانان  سرزمینمان در چارچوب این سازمانها و تاثیرگذاری آنها بر جامعه ایران عزیزمان است. جوانانی که در فرصت به دست آمده در قامت تصمیم گیران و تصمیم سازان توانمند و خلاق  جامعه، در چند سال گذشته تابوی نگاه از بالا به پایین مدیران را شکسته و افزایش مشارکت اجتماعی را به عنوان یک ارزش در جامعه حکمفرما کرده‌اند.

اتفاقات چند سال گذشته ونقش پررنگ این جوانان نظیر میزبانی با شکوه در دوره پایتختی جوانان جهان اسلام برای شهر شیراز، برگزاری ومیزبانی  غرورآفرین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد، نقش آفرینی تاثیر گذار در حوادث و اتفاقات طبیعی و غیر طبیعی نظیر سیل شیراز، زلزله در غرب کشور، برگزاری همایش ها و مراسم های مختلف و… باعث شد تا جامعه لزوم استفاده از فکر، خلاقیت و انرژی جوانان را بیش از پیش درک کند.

به عنوان خدمتگزاری که در دوران حضورم در اداره کل ورزش و جوانان فارس سعی کرده جوان باوری و جوان یاوری را به عنوان یک اصل در مدیریت مجموعه ورزش و جوانان فارس حکم‌فرما کند، ضمن تبریک این روز به جوانان فعال در سازمان‌های مردم نهاد، خوشحال خرسندم که مجری سیاست هایی بوده و هستم که نتایج آن منجر به دمیدن روحی تازه در کالبد سازمان‌های مردم نهاد جوانان شده است.

با تقدیر از همکارانم در معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، برای تک تک جوانان برومند سرزمینم خصوصاً اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان فارس آرزوی توفیق، بهروزی، سعادتمندی و نقش آفرینی بیش از پیش در جامعه را دارم.

حیدر علی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.