رشد ۲۲ درصدی ورزشکاران تحت پوشش هیئت پزشکی ورزشی فارس

خبرپارسی – رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه آمده اند که رشد ۲۲ درصدی را نشان می دهد .

کاوه باشتی، امروز شنبه ۲۰ مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اساس یک برنامه استراتژیک اهداف چهار ساله را طراحی و اجرا کرده ایم، گفت: برای اولین بار ورزشکاران تحت پوشش بیش از ۲۰۰ هزار نفر شد که رشد ۱۳ درصدی را شاهد بودیم.

 رئیس هیئت پزشکی، ورزشی فارس با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه آمده اند که رشد ۲۲ درصدی را نشان می دهد، اظهارداشت: در بخش پرداخت هزینه درمان در سال ۹۷  یازده میلیارد ریال پرداخت شد که رشد ۳۴ درصد پرداخت به ورزشکاران را شاهد هستیم و این رقم در سال ۹۸ تاکنون هفت میلیارد ریال است.

او مدت زمان رسیدگی به اسناد پزشکی را حداقل اعلام کرد و افزود: این زمان به یک روز تقلیل یافته و مدت زمان لازم برای ارسال و بازگشت پرونده به تهران هم به یک ماه رسیده است که نسبت به سال های پیش بسیار زمان کمی محسوب می شود .

باشتی با بیان اینکه هزینه درمان ورزشکاران ملی تا صددرصد پس از احراز شرایط پرداحت می شود، گفت: در خصوص المپیک ۲۰۲۰ برنامه دارد که ارائه مشاوره های درمانی، روانشناسی تغذیه و درمان ورزشکارانی که شانس المپیک دارند از جمله این برنامه هاست .

 وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار مرکز بازگشت به بازی در هیئت پزشکی ورزشی فارس راه اندازی شده است، افزود: هدف از راه اندازی مرکز بازگشت به بازی return to play  برای توجه به سرمایه های ملی ورزشی کشور است که آنان در روند درمان به مشکل مواجه نشوند زیرا برخی ورزشکاران پس از بهبودی ناشی از آسیب دیدگی برای بازگشت به شرایط طبیعی با مشکل روبرومی شوند که با مراجعه به این مرکز درمان می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.