رالی پاریس تا پرسپولیس فرصتی برای اثبات امنیت ایران بود

به گزارش روابط عمومی و بین الملل حوزه اتومبیلرانی استان فارس، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، عبدالکریم یگانه نماینده استان فارس گفت: رالی پاریس تا پرسپولیس فرصتی برای اثبات امنیت ایران و میهمان نوازی مردم ایران و استان فارس بود.

یگانه افزود: رالی پاریس تا پرسپولیس قدمت زیادی داشته است و در سالهای گذشته گروه های مختلف موتورسوار مسیر ۱۴ هزار کیلومتری را از پایتخت کشور فرانسه به مقصد پایانی خود یعنی مجموعه جهانی تخت جمشید پیمایش میکنند.

او ادامه داد: در رالی ۲۰۲۲ بیش از ۲۴ موتورسیکلت ۷۵۰ و ۱۰۰۰ سی سی که مخصوص رالی میباشند به همراه چند خودرو مجهز به تجهیزات جانبی روز یکشنبه وارد مجموعه جهانی تخت جمشید شدند و مدت یک هفته میهمان شیرازی ها و استان فارس بودند.

نماینده حوزه اتومبیلرانی فارس ضمن قدردانی از مردم فهیم و میهمان نواز شیراز و استان فارس عنوان کرد: ایران یکی از امن ترین مقاصد گردشگری برای توریست ها و بخصوص گروه های است که با خودرو و موتورسیکلت قصد مسافرت دارند، می باشد.

یگانه گفت: شرکت کنندگان در این رالی از چندین کشور مختلف اروپایی بودند و همگی آنان از میهمان نوازی مردم ایران و همچنین امنیت بی نظیر مرزها و شهرهای ایران میگفتند و خوشحالی خود را با گفتگو با مردم ابراز میکردند.

او ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، و با عنایت دکتر صوفی مدیرعامل، انشالله در برنامه های آتی یک تیم موتورسوار ایرانی نیز برای برگزاری تورهای جهانی تشکیل خواهد شد.

یگانه گفت: در روزهای آتی این تیم شهر شیراز را به مقصد شهرستان آباده، شهر جهانی منبت ترک خواهند کرد و در شهر آباده نیز تدارک برای اسکان آنان و همچنین کمپرداران دیده شده است تا از جاذبه های گردشگری استان فارس نهایت بهره را ببرند و با خاطره ای خوش استان فارس و کشور را ترک کنند.

او در پایان ضمن قدر دانی از اهالی رسانه و تیم اجرایی از مردم فهیم و مسئولین استان به ویژه استانداری فارس، فرماندهی انتظامی استان، فرمانداری شهرستانهای شیراز مرودشت و اباده، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و شهرستانها ،شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز سومین حرم اهل بیت و شورای اسلامی شهرهای مرودشت و اباده و فرماندهی پلیس راه و راهور استان و دیگر زحمت کشان تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.