رئیس شورای شهر شیراز: برخی هنوز در شوک از دست دادن ریاست جمهوری و شورای شهر هستند

 خبر پارسی – رئیس شورای شهر شیراز در پاسخ به هجمه هایی که اخیرا به شورا شده است، گفت: برخی از جریانات هنوز در شوک از دست دادن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر هستند .

احمد رضا دستغیب در نطق پیش از دستور جلسه علنی دیروز دوشنبه ۱۰ مهر با اشاره به آنچه که او هجمه به شورای شهر شیراز نامید گفت: اخیرا هجمه هایی در فضای مجازی راه انداخته اند و علیه شورای شهر شیراز و برخی از اعضاء سم پاشی می کنند که با توجه به اینکه اعتقاد داریم فضای رقابت های سیاسی به پایان رسیده و اکنون زمان خدمت است، نیازی به پاسخ نمی بینم .

او با بیان اینکه شورای پنجم کمر همت خود را محکم بسته و اجازه نمی دهد که مسایل حاشیه ای سیاسی شورا را از اصل خدمت باز دارد، افزود: در عین حال لازم می دانم به کسانی که دست به فضاسازی علیه شورا می زنند بگویم که، شمایی که من را به بگم بگم متهم می کنید، این روش اربابانتان را به من منتسب نکنید .

دستغیب با بدیهی دانستن چنین رفتاری از سوی مخالفان خود، تاکید کرد: شما هنوز در شوک از دست دادن ریاست جمهوری و شورای شهر هستید اما امیدوارم که همه معتدلین جامعه برای خدمت به مردم شیراز از هیچ کوششی فروگذارنکنند .

یادآور می شود که اخیرا برخی از سایت های مخالف و وابسته به جناح تندرو در خصوص مسئولیت احمد رضا دستغیب در شرکت پشم شیشه دست به فضا سازی هایی زده بود که واکنش تند رئیس شورای شهر شیراز را در پی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.