دیدار هیئت رئیسه انجمن صنفی خبرنگاران با رئیس شورای شهر شیراز

خبرپارسی – هیئت رئیسه انجمن صنفی خبرنگران و عکاسان خبری فارس با رئیس شورای شهر شیراز دیدار کردند .
سید احمدرضا دستغیب در دیدار هیئت رئیسه‌ی انجمن عکاسان و خبرنگاران استان فارس گفت: حمایت از انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس را وظیفه‌ی خود و شورا می‌داند و قطعا رسانه رکنی مهم از ارکان دموکراسی در هر جامعه‌ای است.
دستغیب اضافه کرد: اگر شفافیت لازم در سازمان‌ها و دوایر مختلف وجود نداشته باشد، جامعه با مشکل مواجه خواهد شد؛ قطعا هرجا که خبرنگار و رسانه حضور داشته باشد، به دلیل شفاف شدن فعالیت‌ها، درصد فساد به شدت کاهش می‌یابد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورای اصلاح‌طلبان در شیراز با شعار پاکدستی به عرصه وارد شده و به همین دلیل حمایت از فعالیت‌های رسانه‌ای و فعالان این عرصه خصوصا خبرنگاران و عکاسان را وظیفه‌ی خود می‌داند.
در این نشست، علی‌محمد پشوتن رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس گزارشی از روند شکل‌گیری و ثبت این تشکل صنفی را ارائه داد و خواستار ایجاد فضایی مناسب برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار انسان‌محوری مد نظر شورا و شهرداری شیراز شد.
همچنین زهرا جعفری، خزانه‌دار، محمود شبان دبیر و محمدجواد شلتوک‌کار بازرس انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس با اشاره به ظرفیت‌های این تشکل صنفی رسانه‌ای، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را برای توسعه‌ی روابط کاری بین انجمن و شورای شهر شیراز ارائه دادند.
دستغیب در ادامه این جلسه و به دنبال انتشار اخبار مبنی بر طرح تعدیل نیرو در شهرداری شیراز گفت: علی‌رغم افزایش شمار نیروی انسانی شاغل در شهرداری شیراز طی یک دوره‌ی زمانی کوتاه، اما اعتقادی به تعدیل نداریم بلکه اعتقاد داریم باید فضا و شغل مناسب برای این افراد ایجاد کرد.
او با تصریح اینکه بخشی از نیروهای کنونی شهرداری شیراز برای تامین نیروی مورد نیاز در سازمان‌هایی نظیر قطار شهری یا آتش‌نشانی به‌کار گرفته خواهند شد، گفت: بخشی از نیروهای مامور به خدمت به سازمان‌های تابعه باز می‌گردند و افرادی هم که شرایط قانونی بازنشتگی را داشته باشند، به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.