دفاع تمام قد مالک راه آهن از شهریار/بابک زنجانی:تمام باشگاه راه آهن سورینت فدای علی دایی!

خبرپارسی-بابک زنجانی مالک باشگاه راه آهن سورینت در مطلبی که روی صفحه شخصی خود منتشر کرده به دفاع از اعتبار جهانی دایی پرداخته و عملکرد صداوسیما و برنامه ۹۰ را زیر سئوال برده است. در حالی که صادق رییسی کیا مدیرعامل راه آهن سورینت در برنامه تقابلی جدی با سرمربی پرسپولیس داشت این یادداشت بابک زنجانی می تواند جالب توجه باشد. بخوانید:

من خیلی وقت نداشتم تا دیروقت بیدار بمانم و شبکه های تلویزیونی را ببینم .شایدنزدیک به ٣ بار هست برنامه نود را کوتاه آن هم بخاطر باشگاه سورینت راه آهن دیدم و بسیار متاسف سطح برنامه های آن مستند یا برنامه شدم.

دنیا به سمت حرکت می رود و همه از اسطوره ها و تکنیک ها صحبت می کنند و پول در می آورند همه دولت ها هزینه می کنند و نیرو متخصص پرورش میدهند و از آن درامد زایی می کنند ولی ما قهرمانان و کسانی که زحمت کشیده اند را به مسخره میگیریم و یک شبکه بی تدبیر هم برای چند صد تا کمسیون پیام کوتاه قهرمانان کشورش را زیر سوال می برد و فکر می کند هنر کرده و مچ گرفته ولی نمیدونه حیثیت کشور و اصالت کشورش را بخاطر چند میلیون کمیسیون از بین می بردو می فروشه و زحمات کشیده شده مسولین را از بین میبره و از همه مهمتر مردم را به فکر غلط و گناه سوق میدهد .

به شخصی میگویند فلان کس را در باغ فلانی دارن میکشند کمک کنید میگوید ای بابا شما به آن ملک فلانی میگی باغ؟

ما با این برنامه اصل کشتن و کمک را یادمان رفته دنبال اثبات باغیم و مسولین شبکه هم دنبال درآمد چند ساعته و با قیمت حیثیت قهرمانان کشورش و سرگرم کردن مردمی که فکر میکنه دنبال اثبات باغند ولی مردم هوشیارترند و متعجب که تا کی این مسخره بازی ها ادامه دارد.

علی دایی اسطوره کشور ما هست چطور این شبکه اجازه میدهد ان را با یک عکاس و بدن ساز و سر دو میلیون پول وارد ساعتها مشاجره کند و عده ای هم فکر میکنند مچی گرفته شده و تعقیب می کنند .

علی دایی مردی میلیاردی است که فقط برند نام وی در دنیا برای کشورمان درامد است اخر یک برنامه بی هویت آن را زیر سوال میبرد؟ اگر علی دایی ها تمام درآمد خارجی خود را حتی به یک نفر هم ندهند همین که وارد کشور می شود هر یک میلون دلار آن از تورم اجناس کشور می کاهد چرا با کشور خود چنین میکنیم ؟

علی دایی و حتی داوران اتهام زده شده همه زحمت کشیده اند شما فکر می کنید کسی آبرویش را برای دو مبلیون از بین می بره شما فکر می کنید یک داور که سالها زحمت کشیده و برند فوتبال برتر کشورمان هستند حاضرند از یک عکاس برای یک بازی مسخره پول بگیرند؟ بله ممکن است از نظر مالی ضعیف باشند ممکن است در تنگنا باشند ولی حیثیت و شغل شان را فدا نخواهند کرد .

من شخصا باشگاه سورینت راه آهن را با تمام زحماتی که کشیده شده فدای علی دایی و سرمایه های کشورم می کنم و کافیست با یک اشاره متحد شویم نیازی به واریز پول به همدیگر نداریم و متاسفم که علی دایی را این شبکه جلوی مردم هم رده اشخاصی می کند که شاید فقط اسم وی را شنیده اند .

بر فرض مثال اتفاقی هم باشد خوب این که یک اتهام است چه مسلمونی هستیم و همه را جو گیر میکنیم و تهمت می زنیم چرا قبل از جنایت حکم صادر میکنیم؟.

تمام دنیا اگر کوچکترین مشکلی هم ببیند از سرمایه های کشورشان آن را جلوه نمی دهند و اجازه بازتاب نمی دهند ولی این شبکه که فکر میکنه از مردمه بخاطر دو زار پول کاری میکنه دنیا بگه ایران لیگ برترش و داور هاش و مربیانش پول میگیرند و نا سالمند و اسطوره بودن علی دایی را زیر سوال می بره ولی یادآوری نمی کنه فوتبال ایران آن زمان که همیشه برتر بوده و استادیوم ١٠٠ هزار نفری داشته کشور های همسایه با توپ پارچه ای رو ماسه دنبال بازی بودند و حال بجای اینکه شبکه دنبال آوردن تکنیک از بیرون و درآمد زایی از اسطوره ها باشه دنبال فروش همین یک ذره آبروی باقی مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.