دستیار کارگردان نمایش «خرده خانم»:آزادی خواهی مهمترین پیام نمایش خرده خانم بود مجید شناور: هنرمند به آفرین بند است

خبر پارسی – دستیار کارگردان نمایش «خرده خانم» معتقد است : نمی توان خرده خانم را یک نمایش سنتی و یا نمایشی مدرن دانست.

رامین شه منش در گفت و گویی اظهار داشت:در خرده خان هم از قالب های مدرن بهره گرفته ایم و هم از قالب های سنتی.در پردازش شخصیت دده هم فقط المان هایی از سیاه را گرفته ایم و در کل می توان گفت خرده خانم شیوه اجرایی خاص خودش را دارد.

بازیگر نقش ملیجک در همین نمایش ادامه داد:به پیام نمایش هم اعتقادی ندارم چرا که ممکن است هر تماشاگر از یک کار هنری برداشتی جداگانه داشته باشد اما اگر نظر من را در مورد پیام نمایش خرده خانم خواسته باشید باید بگویم آزادی خواهی مهمترین پیام نمایش خرده خانم بود.پیامی که می توان گفت انسان ها در هر دوره تاریخی دنبال آن بوده اند.

مجید شناور بازیگر نقش کمانچه کش نیز در نمایش خرده خانم هدف از اجرای این نمایش در شیراز را تثبیت جایگاه حرفه ای تئاتر در این شهر دانست و گفت:اگر جایگاه تئاتر حرفه ای در شیراز ردیابی و پیدا شود،قطعا اوضاع تئاتر شیراز بهتر خواهد شد..معتقدم هنرمند به آفرین بند است و ما نیز وظیفه داریم کار خوب به تماشاگر ارائه دهیم.

وی افزود:سال ۱۳۶۷ همراه با پاک نیت و افشاریان برای جشنواره تئاتر فجر به تهران رفتیم به ما گفتند جایزه می خواهید یا کارت حرفه ای ترجیح دادیم حرفه ای باشیم تا جایزه بگیریم لذا اجرای نمایشی چون خرده خانم و حمایت بخش خصوصی از آن می تواند زمینه ساز حرفه ای شدن تئاتر در شیراز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.