دبیرحزب کارگزاران سازندگی دراستان فارس: چگونه برخی نمایندگان نام استانداری را مطرح می کنند که راه آهن کذایی را افتتاح کرد

خبر پارسی – دبیرحزب کارگزاران سازندگی استان فارس در حضور خبرنگاران با بیان این مطلب که نمایندگان مجلس نبایدمواضع زاویه داربا آرای مردم اتخاذ کنندافزود:موضع گیری برخی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخاب استاندار و دیگرتصمیم گیری هااین ذهنیت را دراذهان زنده می کند که شاید برخی از این نمایندگان پیام مردم در انتخابات را نشنیده اند.
سید میراعظم هاشمی با اشاره به اعلام برخی اسامی توسط مجمع نمایندگان به عنوان نامزدهای معرفی شده از سوی این مجمع برای تصدی پست استانداری استان فارس گفت:افراد معرفی شده توسط این مجمع برای استاندار شدن در دولت قبل مناسب بودند نه دولتی که سعی داردبحث اعتدال و تدبیر را در تصمیم گیر هایش نهادینه کند.
استاندار فارس وافتتاح راه آهن تبلیغاتی
رییس شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان فارس با اشاره به سخنان رییس جمور در استادیوم شهید دستغیب شیراز،سه روز پیش ازانتخابات ۲۵ خردادگفت:یکی از مباحثی که دکتر روحانی از آنها به عنوان کارهای تبلیغاتی و عوام فریبانه در استان فارس یاد کرد بحث افتتاح تبلیغاتی راه آهن شیراز- اصفهان بود، حال چگونه برخی از نمایندگان نام استانداری را برای حضور مجدد در استانداری فارس مطرح می کنند که در زمان وی آن راه آهن کذایی افتتاح شدو روزنامه ای که در خصوص این افتتاح دروغین افشاگری کردتعطیل گردید.
وی افزود:مردم با رای خود نشان دادند که به دنبال تحول خواهی و ایجاد تغییر در نوع نگاه مدیران دولت به مردم و کشور هستندونمایندگان باید این صدای مردم را بشنوند.
هاشمی ادامه داد: عمر مجلس شورای اسلامی در این دوره به نیمه رسیده ونمایندگان کنونی مجلس به جای ایجاد تعارض بین دیدگاه های خود و خواست مردم باید به دنبال جلب اعتماد مجدد مردم برای انتخابات آینده باشند.
وی بااشاره به عدم حضور برخی از نمایندگان در جلسه کسب رای اعتماد وزرای پیشنهادی رییس جمهور افزود:مشخص است نمایند ای که درجلسه رای اعتماد کابینه شرکت نمی کند تمایلی برای ایجاد تعامل با دولت ندارد.
هاشمی در بخش دیگری از سخنانش به انتخاب شهردارشیراز اشاره کرد و افزود:هرچندروند انتخاب شهردارو استاندار با یکدیگر قابل قیاس نیست اما روند انتخاب شهردارشیرازدرشورای اسلامی این شهر نشان دادکه نمایندگان مردم در شوراصدای خواست میانه روی مردم را شنیده اند.وی به نمایندگان مجلس نیز توصیه کرد ازکارکردنمایندگان مردم شیراز درشورای شهر الگو برداری کنند.
حامیان پس از۲۵ خرداد
وی در بخش دیگری از صحبت هایش به تشکیل شوراهایی موازی با شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی روحانی در فارس اشاره کرد و افزود:متاسفانه برخی از افراد که سابقه در فعالیت های سیاسی ،همراهی با اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل ،حضور در فعالیت های تشکل های حامی دکتر روحانی و… ندارند از فردای اعلام نتایج انتخابات حامی دو آتشه دکتر روحانی شدندتا بلکه از این نمد کلاهی برای خود دست و پا کنند.
وی افزود:در فارس جداازشورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب که یک شورای با قوام و عمری ۱۶ساله است،فقط شورای سیاست گذاری ستاد دکتر روحانی است که با دریافت احکام خود از مرکزبه فعالیت مشورتی خود ادامه می دهد.
وی بروز ووجود شوراهای دیگر با کارکرد موازی را شوراهایی من درآوردی خواند که خروجی آنهاتنها ایجاد لطمه در منافع دولت در استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.