خون شهدای انقلاب راه حرکت برای تشکیل تمدن نوین اسلامی را هموار کرد

دبیر ستاد یادواره شهدای آغازگر انقلاب اسلامی در استان فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادآوره شهدای آغازگر انقلاب اسلامی در فارس که با حضور حمیدرضا ترقی، قائم مقام حزب موتلفه کشور برگزار شد، بیان کرد: این یادواره در سه بخش و با میزبانی نماینده ولی‌فقیه در فارس در دفتر امام جمعه شیراز، مصلی نماز جمعه و حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.

مصطفی کیانی رحیمی هدف از برگزاری این یادواره را پاسداشت و گرامیداشت شهدای عنوان کرد که از منادیان عزت و استقلال ایران اسلامی بودند.

دبیر ستاد یادواره شهدای آغازگر انقلاب اسلامی در فارس گفت: این یادواره به مدت دو روز و‌ در روزهای ٢۶ و ٢٧ خردادماه جاری در شیراز برگزار شد.

کیانی رحیمی در بخش دیگری از سخنان خودبیان کرد: حزب موتلفه در اردیبهشت سال ۴١ با ائتلاف سه هیئت مذهبی و سیاسی در منزل امام شکل گرفت و منشا حرکت‌های امام در طول انقلاب علیه رژیم ستمشاهی و نهایتا پیروزی انقلاب در سال ۵٧ شد.

او با بیان اینکه حزب مؤتلفه اسلامی تنها حزبی بود که در اوج خفقان ستمشاهی مردانه قیام کردند و پای حرف حق امام و مراجع عظام ایستادند و تا پایان راه که شهادت، و سعادت برای آنها بود، در مسیر مستقیم خود پافشاری کردند، عنوان کرد: ملت ما امروز شاهد دستاورد خون شهیدانی هستند که در دوران قبل از انقلاب و پس از آن، با مجاهدت و فداکاری زمینه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند تا به سمت جامعه سازی، دولت سازی و تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.