خداحافظی داور فیروز آبادی استان فارس از دنیای قضاوت/قاسم واحدی: عنایت و اصفهانیان هرهفته درلیگ برتر و لیگ یک ناظرند!/حقوق آقایان نجومی است!

خبر پارسی – داور فیروز آبادی فوتبال کشورمان با انتقاد شدید از مسعودعنایت وفریدون اصفهانیان  از دنیای قضاوت در مستطیل سبز خداحافظی کرد.

قاسم واحدی در نوشته ای که یک نسخه از آن در اختیار خبر پارسی قرار گرفته، مدعی شده که عنایت و اصفهانیان هرهفته درلیگ برتر و لیگ یک  ناظرند و کلاس های داوری را صرفآخودشان برگزارمی کنند!

در نوشته این داور فیروز آبادی آمده است:

بنام خدایی که یک لحظه بندگانش بحال خود رها نمیکند/اندر دل بی وفا،غم وماتم باد/آن راکه وفانیست ز عالم کم باد.  دیدی که مراهیچ کسی یادنکرد/جزغم که هزارآفرین برغم باد.  درعشق توام،نصیحت وپندچه سود/زهراب چشیده ام مراقندچه سود/تاباغم عشق تومراکارافتاد/بیچاره دلم درغم بسیارافتاد//  بسیارفتاده بوداندرغم عشق/امانه چنین زارکه این بار افتاد

عرض سلام و ادب احترام خدمت  کلیه اساتیدوپیشکسوتانی که ازبدو شروع داوری همیشه بارهنمودهایشان چراغ راه حقیربوده ،دارم ،ودست همگی آنها می بوسم وبرای همگی آنهاآرزوی سلامتی وطول عمردارم،ولی هرگز مسعودعنایت وفریدون اصفهانیان ،بخاطراجحافی که درحق من روا داشتندرانمی بخشم چرا که خودِبنده درحضوردوستانم پیشنهادخداحافظی ازدنیای داوری رابه مسعودعنایت که برای مجلس ترحیم دایی اش به شیرازآمده بود ،دادم وایشان هم قول دادن که همین کارانجام بدهند ولی متآسفانه ،نه تنها به عهدخود وفا ننمود،بلکه به کلاس نیم فصل گذشته هم مرادعوت نکرد و بنده مصاحبه تندی درباره ایشان داشتم که جایگاه بنده درلیگ برتراست نه لیگ یک!

وقتی به کلاس نیم فصل رفتم تابافریدون اصفهانیان صحبت کنم ،ایشان چندبادی گاردو محافظ را ازفدراسیون آورده بود که مبادا گزندی ازطرف من به ایشان وهمکارانشان واردشود!

آقای اصفهانیان اگر حافظه شما یاری کندشروع صحبت هایمان بنام مولایم امام حسین (ع) وحضرت ابوالفضل (ع) بود و شما گفتیدچراپیشنهادخداحافظی ازداوری را همان اول با خود من درمیان نگذاشتید،که من هم گفتم حالابه شما می گویم وشما هم قول دادید دو بازی لیگ یک را به من بدهید و خودتان شخصآناظرمن باشید و مرابه لیگ برتربیاورید،امامتآسفانه شما هم نه تنها به قول خودوفانکردید،بلکه به آن عهدی که بنام آن دوبزرگواربستید،خیانت کردید!

آقای اصفهانیان ،جناب مسعودعنایت ،فریبکاری تاچه حد؟خانه ای که بادروغ بنا شود سست  بنیاداست.بنده علی رغم میل باطنی ام با دنیای داوری خداحافظی می کنم و شما دو نفر و هرکس دیگری  که در این ظلمی که به من روا شده دخالت داشته را بخدا واگذار می کنم و فراموش نکنید که همین دنیا دارمکافات است.

سابقه ۱۴ سال داوری، بیش از۱۲۰ قضاوت درلیگ برترو بیش از ۳۰۰قضاوت درلیگ یک ،سابقه کمی نیست.آیاگذاشتن یک بازی خداحافظی بعنوان یادگار،زیاده خواهی بود؟ اگربه لیست نظارت ها کمی توجه کنید می بینیدفریدون اصفهانیان و مسعودعنایت هرهفته درلیگ برتر و لیگ یک  ناظرند و کلاس های داوری را صرفآخودشان برگزارمی کنندو همه درانحصارخودکرده اند!اگرآقایان شهامت دارندپرینت دریافتی وحقوقشان راازفدراسیون به طورشفاف ارائه کنندتاصحت گفته بنده ثابت شود،این ها هم درنوع خود حقوق های نجومی تلقی می شود!در حالی که دریافتی من در کل مسابقات کمتراز دو میلیون بوده!خواهشم ازآقای تاج بعنوان یک مدیرقوی ،کاربلدوعدالت گستردرفوتبال،این است که نظارت بیشتری برکاراین آقایان داشته  وجلو اینگونه تبعیض ها وحق الناس کردن های ای آقایان را در دپارتمان داوری بگیرد .

وقتی ازآقایان سؤال می شودکه چرا با من این کار را کردند،پاسخ می دهند عملکردشان خوب نبوده!اگرعملکردما خوب نبوده پس عملکردشماهاچگونه بوده ؟تبعیض درچیدمان داوری ،حق الناس کردن و عوض کردن ابلاغ های داوری وجایگزین کردن داوران نورچشمی که بسیاربدترازاشتباهات سهوی داوری است.

من اولین وآخرین کسی نیستم که در حقم ظلم شده ولی آقای عنایت وفریدون اصفهانیان بدانید که چوب خدابی صداست و همین دنیا دارمکافات است. من حرف های زیادی برای گفتن دارم ولی به حرمت دوستان داورم فعلآ سکوت می کنم تازمان واقعه .درآخرازهمه اساتیدبزرگ وپیشکسوتان گرامی ودوستان مهربان داورم حلالیت طلبیده وآرزوی توفیق روزافزون را  ازخدای منان آررزومندم .

خدانگهدار حلالم کنید .

قاسم واحدی  ۱۳۹۵/۵/۹

معرفی اجمالی قاسم واحدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.