حمله یک پیشکسوت به مدیرکل ورزش:آقای کمانه کلاهت را بالاتر بگذار!

 خبرپارسی-خلیل صالحی پیشکسوت فوتبال در وبلاگش نوشت:انتشار نامه ای مضحک از سوی معاون اداره کل ورزش مرا بر آن داشت تا این چند سطر را خطاب به ضعیف ترین مدیرکل دوران ورزش فارس به نگارش درآورم.

نامه ای که در آن معاون اداره کل ورزش خواستار تغییر نام برق نارنجی شده است.متاسفم برای معاونی که نمی داند تعیین نام یک باشگاه به عنوان موسسه یا شرکت ورزشی در صلاحیت او نیست و واحد تعیین نام ثبت شرکت ها در این باره بررسی های لازم را انجام داده و چنانچه نام یک باشگاه مشابه با نامی ثبتی بوده یا منعی دیگر داشته باشد آنها هستند که تصمیم گیرنده اند نه جناب معاون اداره کل ورزش.وقتی موسسه برق نارنجی به ثبت رسیده پس لطفا نامه تان را قاب کنید.

t

از کمانه که کمانش را برای نشان گرفتن برق و برقی ها زمانی به دست گرفت که در جلسه با استاندار قبل با به به و چه چه نسبت به حضور حسین فارسی ، جایگاه امروزی برق را رقم زد انتظاری بیش از این نمی رود.کسی که با مدیریت منحصر به فردش باعث شده امروز فارس که روزگاری در فوتبال کشور غولی بود هیچ نماینده ای در لیگ برتر نداشته باشد باید هم چنین معاون آگاه و با درایتی را در کنار خود داشته باشد.

کسی که حتی به خود زحمت نداده تا بررسی کند و ببیند چرا در خوزستان استقلال اهواز و استقلال خوزستان با مدیریت و مالکان جداگانه در کنار هم فعالیت دارند. چرا وقتی وزیر ورزش به بوشهر رفت و نتوانست مالک باشگاه شاهین بوشهر را برای واگذاری سهام باشگاه به مردم راضی کند دستور ثبت باشگاه جدیدی به نام شاهین را داد( اینجا کلیک کنید).نکند معاون اداره کل ما قوانین منحصر به فردی دارد که با خوزستان مغایر است! شاید به دلیل همین قوانین باشد که خوزستان سه تیم در لیگ برتر و چند تیم در لیگ یک دارد و ما به وضعیت امروز دچاریم. شاید معاون آقای کمانه بهتر از وزیر ورزش به مقررات اشراف دارد.

آقای کمانه کلاهتان را بالاتر بگذارید که در کارنامه درخشان خود فقط رویارویی با پیشکسوتان را کم داشتید که الحمدالله ان را هم رقم زدید. تا همین جا هم کم خون به دل اهالی فوتبال نکرده اید.بدترین دوران ورزش فارس را رقم زده اید و ماجرای عودت بودجه جاری ۲۰۰ میلیونی تومانی تان را می شود در کتاب گینس ثبت کرد.باید به خود ببالید که جمعی از پیشکسوتان با هزینه شخصی و بدون چشمداشت و برای زنده نگه داشتن نام تیمی که برایش سالها عرق ریخته اند وارد گود شده اند و عده ای جوان مستعد را در تیم خود دارند.دست از عداوت با اهالی فوتبال و خاک خورده های این عرصه بردارید وگرنه اگر بنا باشید در این عرصه نامی تغییر کند قبل از آنکه نام تیم برق نارنجی کند مطمئن باشید با طومار نگاری پیشکسوتان به استاندار، وزیر ورزش و رییس جمهور نام مدیرکل ورزش استان تغییر خواهد کرد.مطمئن باشید در صورت ادامه این رفتار غیر قانونی تا هر کجا که لازم باشد خواهیم رفت تا بساط این مدیریت بازنده را از سر ورزش فارس برچینیم.

فاجعه ای که خود مسبب آن بوده اید و برق را به این حال و روز انداخته اید را نمی توان از یاد برد.سکوت پیشکسوتان را دلیلی بر رضایت آنها از عملکرد فاجعه بار و ضعیف خود ندانید.بلایی که بر سر ورزش فارس و فوتبال آن آورده اید را اسکندر مقدونی بر سر تخت جمشید نیاورد.حداقل بیش از این دست خود را به خون فوتبال فارس آلوده نکنید و به معاون دانای کل تان هم بگویید آن چه که از آن آگاهی ندارد را بر روی کاغذ نیاورد.باشگاه برق نارنجی به کوری چشم همه بدخواهان به فعالیت خود ادامه می دهد و خانه برقی هایی است که جمع سالهای حضورشان در ورزش با تعداد روزهای حیات برخی از حضرات برابری می کند.

همین که برق را مضحکه دست این و آن کرده اید بس است.وای بر ورزشی که شما سکاندار آن هستید.

آقای کمانه همه چیز دان و جناب موسوی قانون دان

شمایی که دم از قانون و مجوز می زنید آیا می دانید مالکیت و صاحب امضایی باشگاهها  و هیات مدیره آن باید در ثبت شرکت ها به ثبت برسد؟شما که به نامه برق شیراز در مکتوبه خودتان استناد کرده اید آیا می دانید که در ثبت شرکت ها چه کسانی صاحب امضای باشگاه برق هستند؟آیا نمی دانید دستور موقت دیوان عدالت اداری مالکیت همه این مستاجران غیر قانونی را لغو کرده است؟ نامه ای که شما به آن استناد کرده اید امضای چه کسی را داشت؟آن فرد طبق کدام آگهی روزنامه رسمی مالک و صاحب امضای برق بود؟ کمیسیون ماده ۵ آیا صلاحیت آن فرد را تایید کرده؟همین نامه شما را شنبه به امیر رضا خادم خواهیم داد تا به عنوان معاون حقوقی و امور استانهای وزارت ورزش بداند چه تصمیمات مضحکی در فارس گرفته می شود.

آقای کمانه؛ مگر خود شما در نامه به وزیر نیرو ننوشته بودید« اکنون به دلیل عدم مدیریت صحیح که در اثر واگذاری غیرمتعارف انجام شده است برق عملا قادر به اخذ مجوز های قانونی از این اداره کل نمی باشد و این امر نارضایتی عمومی به ویژه در بین جوانان و هواداران را بوجود آورده است.» باشگاهی که به گفته خودتان مجوز قانونی ندارد چگونه نامه اش مستند قرار گرفته؟

و اما جناب آقای هنرپیشه

به عنوان کسی که سالهاست شما را می شناسم این چند سطر را می نویسم. از همین ابتدا هیات فوتبال را مطیع اوامر حضرات ناآگاه نکنید.خود را در گرداب جنگ و جدل با پیشکسوتان نیاندازد که پیشکسوتان ریگ ته جوی هستند و می مانند و آنهایی که با یک حکم کاغذی پا به عرصه ورزش گذاشته اند با همان کاغذ پاره هم رفتنی هستند.خود دانید.

2 دیدگاه برای “حمله یک پیشکسوت به مدیرکل ورزش:آقای کمانه کلاهت را بالاتر بگذار!

  1. اقای صالحی مقصر اصلی سکوت رسانه های خبری و امثال بنده و شما ست که این کمانه ورزش فارس را به نابودی کشانده و اقای استاندار هم با وجود مخالفت با وی هنوز نتوانسته وی را تعوبض کند . البته امید است با اختیاراتی که رئیس جمهور محترم امروز به استانداران دولت تدبیر و امیدداد بتواند ورزش فارس را نجات دهد.

  2. خیلی زشته وقتی یه اداره ای واحد حقوقی داره برای نوشتن یه نامه اینجوری که بار حقوقی داره حداقل یه مشورتی می شد یکسال دو نفر فقط بدلیل تخلفات فارسی تیم برق رو تصرف کردند و غیر قانونی اون مشفقیان از همه چیز بی خبر مجموعه رو تحویل اونا دادن یه نامه جعلی هم از فارسی ارائه دادن فارسی که غیب است همه طلبکاران منتظر دیدار رخ زیبایش .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.