حجت السلام والمسلمین محمد سروش محلاتی میهمان بنیاد امید ایرانیان شعبه فارس/آیا میلاد پیامبر اکرم (ص)استاندار فارس را با اصلاح طلبان آشتی می دهد؟

خبر پارسی – بنیاد امید ایرانیان شعبه فارس،ویژه برنامه میلاد نبی مکرم اسلام (ص( را در شیراز برگزار می کند.
بنا بر اخبار رسیده به خبر پارسی در این ویژه برنامه حجت السلام والمسلمین محمد سروش محلاتی سخنرانی خواهد داشت.
این برنامه چهارشنبه ۱۷ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ در کانون فرهنگی حضرت زینب واقع در فلکه خاتون بلوار دلاوران بسیج برگزار می شود.
باید دید آیا دکتر احمدی که در جلسات اصولگرایان تندرو شرکت می کند در جلسات اصلاح طلبان معتدل هم حضور پیدا می کند؟آیا بالآخره مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) استاندار را با اصلاح طلبان و نشست هایشان آشتی می دهد؟استاندار فارس تا کنون به سختی با معدود برنامه های اصلاح طلبان موافقت کرده و حتی در ۱۶ آذر نیز شرایط را برای دانشجویان حامی دولت به منظور برگزاری نشست در دانشگاه فراهم نکرد این در حالی بود که مخالفان دولت با طرح یک سناریو ۱۶ آذر را به جنجال کشیدند و سخنران این مراسم را نیز دادگاهی کردند هرچند علی رغم همه هیاهوها سخنران مراسم تبرئه شد.قضاوت در باره سخنران آن مراسم در تخصص خبر پارسی نیست هر چند تبرئه او از جانب دادگاه ویژه روحانیت حقایق دیگری را آشکار ساخت که از ورود به آن خودداری می کنیم اما انتظار می رود وقتی استاندار فارس در جلسات اصولگرایان رادیکال حضور پیدا می کند و شانه به شانه نماد جبهه پایداری می نشیند با اصلاح طلبان نیز مهربان شود.حداقل به بهانه میلاد نبی اکرم (ص).

index

index4
به گزارش خبر پارسی حجت السلام والمسلمین محمد سروش محلاتی در سال ۱۳۵۵ وارد حوزه علمیه قم شد. پس از دروس سطح در خدمت حضرات آیات ستوده و سید علی محقق داماد، در درس خارج آیت الله حائری یزدی(ره) حاضر شد ، همچنین مدت ۱۵ سال از درس خارج حضرات آیات وحید خراسانی و شبیری زنجانی و برخی اساتید دیگر استفاده کرد. در همین مدت از درس فلسفه و عرفان حضرات آیات حسن زاده آملی ، جوادی آملی و انصاری شیرازی استفاده کرد.پس از حدود ۱۰ سال تدریس سطح عالی ،به تدریس خارج فقه واصول مشغول شد که حدود ۱۰ سال است در مدرسه آیت الله گلپایگانی(ره) ، ادامه یافته است. گرایش اصلی وی در پژوهش ، فقه سیاسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.