جلسه فوق العاده مجمع عمومی جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد

خبرپارسی – با برگزاری جلسه فوق العاده مجمع عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، دو نفر با کسب حداکثر آرا در ترکیب اعضای هیات مدیره این جمعیت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ جلسه فوق العاده مجمع عمومی این جمعیت با هدف برگزاری انتخابات میان دوره متعاقب پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره روز یکشنبه نیمه فروردین ماه جاری برگزار شد.

این انتخابات با استناد به قانون منع عضویت همزمان مقامات در پست‌های مدیریتی و همچنین نامه دیوان محاسبات و با توجه به مشمولیت چهار عضو فعلی هیات مدیره و یک بازرس جمعیت هلال احمر فارس نسبت به قانون یاد شده، برگزار گردید.

این گزارش می افزاید: در همین رابطه دو عضو علی البدل منتخب هیات مدیره و یک نفر بازرسی جمعیت هلال احمر فارس پس از ابلاغ قانون مذکور در ترکیب اصلی هیات مدیره قرار گرفتند و اعتبار نامه آنها با امضای دبیر کل تایید و ابلاغ شد.

برای تعیین تکلیف دو عضو دیگر در ترکیب اصلی هیات مدیره، انتخابات میان دوره در قالب جلسه فوق العاده مجمع عمومی جمعیت هلال احمر فارس روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه در شیراز برگزار و یعقوب رفیعی و خدیجه زارع با کسب حداکثر آرا به عنوان اعضای اصلی و محمدجواد رحمانی و ناصر دلخوش نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.