جزئیات حمله به علی مطهری در شیراز به روایت ایسنا+گزارش تصویری

خبر پارسی – علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بعدازظهر دوشنبه در شیراز مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، وی که روز دوشنبه برای انجام یک سخنرانی در دانشگاه شیراز به این شهر سفر کرده بود، در فرودگاه شیراز با حمله حدود ۵۰ نفر افراد ناشناس مواجه شد.
این افراد با چوب و سنگ به خودروی وی حمله کردند و اجازه عبور به خودرو را نمی‌دادند. مهاجمان همچنین شیشه‌های خودروی این نماینده مجلس را شکستند.
مهاجمان ناشناس که برخی از آنها سوار بر موتورسیکلت بودند، همچنین از اسپری گاز فلفل استفاده کردند که همین امر موجب اختلال تنفسی علی مطهری برای دقایقی شد.
مطهری که اصرار داشت مراسم سخنرانی‌اش در دانشگاه شیراز لغو نشود، با حمله این افراد، به سمت یکی از کلانتری‌های شیراز رفت و چند ساعت در آنجا منتظر ماند تا جو ملتهب بیرون از کلانتری آرام شود اما این آرامش برقرار نشد و در ادامه، بنا به درخواست استانداری فارس مراسم سخنرانی لغو شد. بدین ترتیب، مطهری به فرودگاه شیراز رفت و به تهران بازگشت.
بر اساس این گزارش، علی مطهری در این حمله آسیب جدی ندیده اما از ناحیه چشم دچار آسیب جزئی شده است.

۱۰۳۹۴۰۱۴_۷۵۹۳۶۸۰۴۷۵۱۷۳۵۲_۱۶۸۳۱۰۶۹۱۲۹۸۰۶۸۵۰۹۷_n

۱۰۹۴۱۱۲۰_۷۵۹۳۶۸۱۰۴۱۸۴۰۱۳_۲۹۹۵۵۸۰۷۷۵۶۳۷۴۰۳۷۱۳_n

۱۱۰۴۶۳۰۶_۷۵۹۳۶۷۹۶۷۵۱۷۳۶۰_۱۲۹۱۳۵۸۵۱۵۱۸۷۸۶۴۹۵_n

IMG-20150310-WA0025

IMG-20150310-WA0023

6 دیدگاه برای “جزئیات حمله به علی مطهری در شیراز به روایت ایسنا+گزارش تصویری

  1. پسر نوح نیز با بدان بنشست
    خاندان نبوشتش گم شدن
    بعضیا که جای خود دارن
    نتبجه : فوقع ما وقع

    1. شما نه تنها مسلمان نیستی بلکه حتی صفت انسان و انسانیت زیبنده و شایسته شما و همفکران و هم قطاران شما نیست…در دوران معصومین در مسجد درباره وجود خدا بحث صورت میگرفته..دقت کنید در چه مورد و در کجا..مسایل سیاسی که جای خود..راننده تاکسی جه گناهی کرده؟ در این وضعیت نا بسمانا اقتصادی و قبل از عید تنها وسیله امرار معاش وی و خانواده وی قابل استفاده نیست اونهم به لطف تفکر شما و همکاران ارجمند..البته برای شما این چیزها عادی هست که در دوران رییس جمهور عدالت ورز محوبتان از این دست خانواده ها که در کسب روزی بازماندند، بسیار بودند

  2. امیدوارم سانسور نکنید
    متاسفانه استاندار فارس دست تندروها را کاملا باز گذاشته و در مدت استانداری ایشان قدرت نمایی و مانور وحشت تندروها به مراتب بیشتر شده. ایشان نه تنها مخالفتی با این اقدامات نکرده اند، بلکه به آنها چراغ سبز نیز نشان داده اند. اگر خاطرتان باشد در زمان سخنرانی هادی غفاری در شیراز که تندروها به همین نحو به او حمله کردند و سپس در مقابل استانداری تجمع کردند، استاندار “رسما” ضمن تشکر از آنها برای حضورشان در صحنه، از آنها خواست که “در موارد اینچنینی دیگر هم ما را راهنمایی کنند” در آرشیو اخبار بگردید این جملات را خواهید دید. آیا این جز چراغ سبز برای اقدامات بیشتر و شدیدتر تندروها بود؟ تا کنون جلوی سخنرانی آقای یونسی مشاور رییس جمهور، خانم ابتکار معاون رییس جمهور در این استان گرفته شده است. استاندار محترم یکایک مراسمات قانونی را لغو می کند. چند روز قبل هم خانم الهه کولایی به دستور استاندار از فرودگاه مستقیما به تهران باز گردانده شد. من بارها گفته ام که این وضعیت استان فارس نه به دلیل ضعف استاندار فارس که دقیقا به دلیل “همسویی” وی با آنهاست. درد آنجاست که این اقدامات را این استاندار دارد در لوای مدیر دولت تدبیر و امید بودن انجام میدهد

  3. صدری جان سانسور؟! حرف غیر قابل انتشاری تو مطالب من نیست عزیز دل برادر!
    اشکال نداره عزیز. ولی باورم نمیشد…

    1. شما خودت سانسورچی هستی وقتی اسم و مشخصات خودت را سانسور می کنی و مرگ را برای همسایه می خواهی از دیگران چه انتظاری داری دوست شفیق!

      1. فرزاد صدری عزیز ناشناس بودن در فضای مجازی یکی از حقوق مسلم افراد هست و کسی نمیتونه اون رو منکر بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.