تکرار تاریخ در جنگ فجر و یاوری

خبرپارسی- اواسط دهه ۷۰ بود که یاوری به ناگاه برق شیراز را رها کرد و راهی سپاهان شد. او آن زمان محمدرضا مهربان گلر ملی پوش برق را هم با خود برد تا ستون این تیم که سبب قهرمانی آن در جام حذفی شده بود را از جمع نارنجی پوشان جدا کند. آن زمان شیرازی ها می گفتند یاوری عادت دارد از هرتیمی جدا می شود برای زمین زدن آن از هیچ تلاشی فرو گذار نیست و یاوری هم در پاسخ گفته بود: من تور انداخته و یک قزل آلا صید کرده ام. آن را هم از دست نمی دهم پس هر چه می خواهید بگویید.

حالا جدایی یاوری از فجر هم با مواردی مشابه روبرو شده است. او که ابتدا تلاش می کرد بگوید این جدایی دوستانه و بدون حاشیه بوده ، حالا کم کم جلوه دیگری از ماجرا را به رخ می کشد. این مربی که  باید با ذوب آهن در پلی آف به مصاف پاس برود ، طی روزهای گذشته تماس هایی با سعید قزل گچ لی بازیکن فجر داشته تا رضایت او را برای حضور در ذوب آهن جلب کند. این در حالی است که این بازیکن قراردادش را ابتدای فصل نقل و انتقالات تمدید کرده و حدود یک ماه است در تمرینات فجر حضور دارد!

یکی از نزدیکان باشگاه فجر با تایید این خبر و اظهار دلخوری از رفتار یاوری می گوید: کاش آقای یاوری یادش نرود که هر وقت در فوتبال ایران تا مرز محو شدن پیش رفته ، در شیراز به او اعتماد کرده اند و باعث احیا او شده اند. روزی که او برای هدایت فجر به شیراز آمد همه می گفتند کسی که سه تیم را سقوط داده به درد نمی خورد اما مدیران ما به او اعتماد کردند. اوهم زحمت کشید اما قرار نیست با رفتنش از شیراز هم چیز را فراموش کند.پس ادامه این رفتارها نمی تواند زیبنده باشد و ناچار خواهیم شد حرفهایی بزنیم که نباید گفته شود.

باید دید آیا این موضوع همین جا خاتمه می یابد یا دعوا ادامه خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.