تکذیب خبر سوء استفاده مالی در نعاونی مسکن شهرداری شیراز

خبر پارسی – در پی انتشار خبر سوء استفاده مالی در نعاونی مسکن شهرداری شیراز این خبر تکذیب شد.

در مردادماه گذشته خبری مبنی بر سوءاستفاده کلان مالی در نعاونی مسکن شهرداری شیراز منتشر شد که خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، ضمن پوزش از مدیران فعلی و سابق نعاونی مسکن شهرداری شیراز خبر یاد شده را تکذیب کرد.

خبر پارسی نیز به این جهت از مدیران یاد شده و مخاطبین خود عذرخواهی می کند.

7 دیدگاه برای “تکذیب خبر سوء استفاده مالی در نعاونی مسکن شهرداری شیراز

  1. سلام سردبیر
    جناب فرزاد صدری لطفا تحقیق نماید ببینید تعدد مشاغل آقای ضرغام صادقی نماینده شیراز صحت دارد؟
    برخی از شغلهای ایشان که در بین مردم مورد توجه قرار گرفته به شرح ذیل است،لطفا بررسی نماید.
    باتشکر
    عضو هیئت مدیره هلال احمر فارس و کشور ،عضو هیئت مدیره نظام پزشکی شیراز و کشور،عضو هیئت امنا تامین اجتماعی کشور ،عضو هیئت مدیره طب کار کشور ،عضو هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ،ریس هیئت مدیره بهداشت صنعت نفت کشور ،مشاور وزیر نفت ، نماینده مردم شیراز در مجلس ، عضو هیئت ریسه مجلس

  2. خسته نباشی!!! … حالا هی بازم بگو می خوام فرماندار بشم … شما خبر درست بزن، بسه!!!

  3. جناب آقای صدری خبر خیانت در امانت و حیف و میل نمودن سرمایه و اموال کارکنان توسط اعضاء هیات مدیره تعاونی مسکن کارمندان شهرداری (بجز رقم کلی) کاملا صحیح و درست چاپ شده بود و تکذیب نمودن آن جای تعجب و کاری نادرستی بوده !!؟؟

  4. جناب آقای صدری اعضاء هییت مدیره بجرم خیانت در امانت وحیف و میل کردن اموال اعضاء از سمتشان عزل شدند و بجای آنها از طرف اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شیراز هیا ت مدیره انتصابی بکار گرفته شده است ، لیکن در عجب هستم هنوز خبر تکذیب سوء استفاده مالی شما محو ویا اصلاح نگردیده است !!؟؟

  5. با سلام با چه مدرکی شما این خبر را تکذیب می کنید چه پروژه در کشور ۱۴ سال طول می کشد و هنوز هم کامل نیست ولی پایان کار می کیرند و بدون اطلاع صاحبان وام می گیرند دست شما درد نکند ب./ اینجانب نیز یکی از خریدارن واحد های برج طلوع می باشم که در سال ۸۱ امتیاز ۶/۵ میلیون تومان از کارمند شهرداری شیراز خریده ام و کلیه هزینه ان پرداخت نموده ام وتا بحال که بیش از ۱۴ سال می گذرد هنوز این واحد ها تحویل نداده اند و هنوز هم کامل نیست ولی نمی دانم از چه طریقی پایان کار ساختمان گرفته اند (نه برق،اب، گاز، اسانسور و سیستم فاضلاب دارد چطور شده پایان کار صادر شده است) پول های زیادی از مردم گرفتند ولی پروژه هنوز ناقص است یک خواهش از مسئولین مربوطه دارم پیگیری کنید درضمن تمامی پروژه مجاور ان به اتمام رسیده است .خیلی از از پروژه های تعاونی شهرداری مثل گلستان همین طور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.