توسعه زیرساخت های ورزشی مصداق واقعی «معروف» درجامعه است

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: توسعه زیر ساخت های ورزشی به دلیل فراهم آوردن شرایط حضور جوانان و نوجوانان در عرصه ورزش مصداق واقعی معروف در جامعه است.

 حیدر علی کامیاب که در سفر یکروزه به شهرستان فیروزآباد و قیروکارزین در جمع مردم روستای امیرسالار از توابع بخش میمند سخن می گفت، ضمن دعوت از خیرین برای حضور فعالانه تر در عرصه ورزش افزود: همه ما وظیفه داریم برای کاهش آسیب و مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی از تمام توان خود استفاده کنیم.

او ورزش را عرضه مناسب برای مبارزه با این ناهنجاری ها دانست و گفت: خیرین ورزشی می توانند با تقویت حضور خود در ورزش، ضمن ادای فریضه امر به معروف گام بسیار مهمی در راستای از بین رفتن منکر در جامعه بردارند.

 دبیر شورای عالی ورزش استان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اتفاقات بسیار خوبی در عرصه ورزش استان به وقوع پیوسته افزود: فیروزآباد نیز از قطار توسعه زیر  ساخت‌های ورزشی عقب نمانده است و امیدواریم در آینده نزدیک، با بهره برداری از چند پروژه در حال ساخت در این شهرستان سرانه ورزش در این بخش از استان به یک متر و حتی فراتر از آن نیز برسد.

کامیاب به حضور و وجود استعدادهای فراوان ورزشی در دو شهرستان فیروزآباد و فراشبند اشاره کرد و گفت: طی چند سال گذشته  دوسالن ورزشی چند منظوره در فیروزآباد و بایگان به بهره برداری رسیده و سومین سالن چند منظوره این شهرستان نیز تا دهه فجر در روستای رودبار افتتاح و به بهره‌برداری می رسد .

 وی افزود علاوه بر این، احداث ۵ زمین مینی فوتبال و زمین چمن مصنوعی بزرگ در فیروزآباد، جایدشت و میمند نیز اتفاقات خوبی است که طی این چند سال اخیر در حوزه ورزش شهرستان فیروزآباد به وقوع پیوسته است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان بروز وقوع اتفاقات راحاصل یک کار تیمی منسجم با هدف مشترک دانست و ضمن تقدیر از حمایت‌های استانداران قبلی و کنونی استان از حوزه ورزش گفت: نماینده عالی دولت در استان با درک صحیح از اهمیت ورزش در توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه نگاه ویژه خود را در عرصه های به دستگاه های اجرایی تسریع  و خواستار جبران عقب ماندگی گذشته در حوزه ورزش نیز شده است .

کامیاب نقش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را نیز در این راستا پر اهمیت دانست و گفت: نمایندگان مجلس در تامین اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی نقش مهمی را برعهده دارند.

یادآور می شود در این سفر کلنگ احداث شش زمین مینی فوتبال در روستای درخوید جان، ده برم، سرتل، امیرسالار و مراد آباد از توابع شهرستان فیروزآباد و ۴ روستای ابوعسگر، مزرعه پهن، قیر و قلات از توابع شهرستان قیروکارزین نیز به زمین زده شد.

 هر کدام از این پروژه‌ها در زمینه‌هایی به مساحت هزار و ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی احداث و بهره‌برداری می رسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.