توسعه زیرساخت های ورزشی از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است

خبرپارسی – معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: از اولویت های وزارت ورزش و جوانان توسعه زیرساخت های ورزشی در نقاط مختلف کشور است.

صبح پنجشنبه ۱۶ آبان و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ۱۸ پروژه ورزشی در استان فارس افتتاح و عملیات اجرایی چهار پروژه آغاز شد.

ژاله فرامرزیان معاون وزارت ورزش و جوانان در مراسم  بهره برداری از سالن چند منظوره خیرساز فولاد چنگ در شهر خور از توابع لارستان، گفت، قرار بود این پروژه ها در هفته تربیت بدنی افتتاح شود اما به دلیل تقارن این هفته با دهه سوم صفر این کار با تاخیر انجام شد.

وی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی بزرگ شهید دانشیار لارستان افزود: یکی از اولویت های وزارت ورزش و جوانان توسعه زیرساخت های ورزشی در نقاط مختلف کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت در تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم توجه خاصی داشته و استان فارس نیز یکی از استان‌های پیشرو در تحقق این اراده دولت است.

فرامرزیان با بیان اینکه در این سفر دو روزه به استان فارس، پروژه‌های ورزشی و خدماتی در حوزه ورزش و جوانان در لارستان، جهرم، داراب و زرین دشت افتتاح می‌شود، افزود: در کنار بهره برداری از این پروژه ها که با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان احداث شده است عملیات اجرایی چهار پروژه دیگر شروع می‌شود.

معاون وزارت ورزش و جوانان، شرکت در مراسم تجلیل از خیرین ورزشی و  بازدید از فضاهای ورزشی خیرساز و فضاهایی که اداره کل ورزش و جوانان در حال احداث آنها است را به عنوان دیگر برنامه‌های این سفر اعلام و اضافه کرد: در این بازدیدها روند اختصاص اعتبار و اهکارهای تسریع در احداث این پروژه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.