توزیع ۴هزار بسته معیشتی تا پایان رمضان در فارس

به همت ۷۰ خیریه در فارس، ۴ هزار بسته معیشتی در قالب ۲۴۰ هزار وعده غذایی و در راستای اجرای طرح «افطار ۱۵» تا پایان ماه مبارک رمضان میان نیازمندان تحت پوشش بهزیستی در این استان توزیع می‌شود.

مسئول خیریه حجت بن الحسن عسکری (عج شیراز دوشنبه ۲۲ فروردین در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در جمع خبرنگاران بیان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان ۴ هزار بسته معیشتی در قالب ۲۴۰ هزار وعده غذایی به صورت خشکه توزیع می‌شود.

مهدی محلاتی با بیان اینکه امروز دومین دوره از توزیع بسته‌های معیشتی است، افزود: امسال پانزدهمین سال طرح بزرگ «افطار» در سال اجراست و با هدف توزیع بسته‌های معیشتی نزدیک به ۴۰ تن برنج و چهار هزار سبد کالا بین مددجویان ۷۰ خیریه سراسر فارس توزیع می‌شود.

او با اشاره به اینکه این بسته‌ها بین موسسات نگهداری کودکان ایتام و بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی فارس توزیع خواهد شد، تاکید کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مسئول خیریه حجت بن الحسن عسکری (عج) شیراز با اشاره به اینکه خیرین می‌توانند در یکی از طرح‌های «سلمان (س)»، «امیرالمومنین (ع)» و «پیامبر اعظم (ص)» شرکت کنند، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این طرح‌ها، می‌توانند هزینه مورد نظر را به ترتیب میزان یک میلیون ریال برای تهیه افطاری برای چهار خانوار نیازمند، یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای تهیه برای افطاری ۶ خانوار نیازمند و یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برای تهیه برای افطاری هشت خانوار نیازمند فارس به این خیریه ارائه کنند.

محلاتی با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند به شماره‌های۰۷۱۳۲۲۷۹۶۰۰ و ۰۷۱۳۲۲۵۹۶۰۰ تماس حاصل و در طرح‌های شرکت کنند، اضافه کرد: کل بسته‌های با بالغ هزینه ۱۵ میلیارد ریال تامین شده است و یک هزار و ۵۰۰ خیر هم فعالیت داشته‌اند.

او با اشاره به اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان چهار هزار بسته معیشتی در قالب ۲۴۰ هزار وعده غذایی به صورت خشکه توزیع می‌شود، بیان کرد: امروز دومین دوره از توزیع بسته‌های معیشتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.