تلاش برای افزایش سرانه سینما در شیراز

شهردار شیراز، تاکید کرد که یکی از اولویت‌های فرهنگی مجموعه مدیریت شهری، تلاش برای افزایش سرانه سینما در این کلانشهر با بهره گیری از ظرفیت‌ها است.

سیداحسان اصنافی سه‌شنبه ۱۴ دی در دیدار با رئیس حوزه هنری فارس، ضمن بیان اینکه شیراز در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری صاحب مکتب است، گفت: زمینه مناسب برای فعالیت‌های انقلابی و فرهنگی، هنری در شهر شیراز فراهم است.

او ضمن اشاره به اهمیت رشد سرانه سینما در شیراز، ادامه داد: شیراز از نیروهای مستعد بسیاری در حوزه‌های فرهنگی و هنری برخوردار است که عمدتا مبتکر و خلاق هستند و در عرصه هنر هم استعدادهای بسیار خوبی دارد.

شهردار شیراز با اشاره به لزوم تعامل و همراهی دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ و هنر، گفت: اگر به استعدادهای هنری میدان داده شود و مورد حمایت قرار گیرند، اتفاقات خوبی در حوزه‌های فرهنگی و هنری می‌تواند شکل بگیرد.

اصنافی با بیان تلاشهای شهرداری شیراز در حوزه فرهنگی و هنری عنوان کرد: تعامل و تبادل نظر پیرامون تأثیر هنر بر هویت‌بخشی به جوامع شهری از جمله موضوعاتی است که باید در دوره جدید مدیریت شهری مورد توجه واقع شود.

او با ذکر اینکه شهرداری شیراز در محلههای مختلف سطح شهر دارای فرهنگسراهایی است که قابلیت استفاده به عنوان سینمای محلی را دارد، بیان کرد: با تلاشهای شهرداری شیراز سرانه سینما در شهر افزایش خواهد یافت.

شهرداری شیراز اضافه کرد: در بدنه شهرداری شیراز نیروهای متعهد و متخصصی در حوزه سینما و هنر وجود دارد که می‌توان اتفاقات بسیار خوبی را در این حوزه در شیراز رقم زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.