تقویت ورزش حرفه‌ای نیازمند توجه به ورزش دانش‌آموزی است

خبرپارسی – استاندار فارس دستیابی به جایگاه مناسب در ورزش‌های حرفه ای را مستلزم توجه به ورزش در آموزش و پرورش دانست و بر لزوم تقویت ورزش دانش آموزی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در جلسه شورای عالی ورزش استان از تلاش های سازمان‌های مردم‌نهاد تحت نظارت سازمان ورزش و جوانان در حادثه سیل اخیر تقدیر و تشکر کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس بر لزوم‌ تقویت ورزش‌های همگانی در استان تاکید و خاطرنشان کرد: برگزاری ورزش‌های همگانی و ترغیب مردم به شرکت در این ورزش ها سبب شور و نشاط و ایجاد امید در جامعه خواهد شد. استاندار فارس با تاکید بر اینکه  ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نیز باید تقویت شود، از جایگاه کنونی ورزش‌های تیمی استان از جمله فوتبال انتقاد کرد و گفت: زیبنده نیست که ورزش‌های تیمی فارس در لیگ‌های برتر کشور حضور نداشته باشد.

رحیمی دستیابی به جایگاه مناسب در ورزش‌های حرفه ای را مستلزم توجه به ورزش در آموزش و پرورش دانست و بر لزوم تقویت ورزش دانش آموزی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه صندوق حمایت از ورزشکاران راه اندازی شده است خواهان تقویت فعالیت این صندوق شد. استاندار فارس بیان کرد: وضعیت زیرساخت‌های ورزشی در استان باید با آمار تحلیلی و دقیق گزارش شده  و مقایسه ای از آنچه در دولت تدبیر و امید و پیش از آن انجام شده صورت بگیرد.

 وی با بیان اینکه استان فارس پتانسیل لازم برای توسعه ورزش سوارکاری در جنوب کشور را دارد تحقق این هدف را نیازمند اراده ای جدی دانست و خواهان پیگیری این موضوع از سوی متولیان ورزش در استان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.