تب سنجی و ارزیابی بیماری کرونا ویروس در مبادی ورودی شیراز

خبرپارسی – رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر از عملیات تب سنجی و ارزیابی بیماری کرونا ویروس در مبادی ورودی شهر شیراز خبر داد .

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجرعملیات رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر گفت: در راستای اقدامات بسیج ملی مبارزه با کرونا با استقرار سه تیم ازکارشناسان بهداشتی مجهز به تب سنج لیزری، در محل؛ پلیس راه شیراز – اصفهان و پلیس راه پل فسا اقدام به غربالگری و تب سنجی از مسافران ورودی به شیراز شد.

رضا زاده با بیان اینکه عملیات تب سنجی از ساعات ابتدایی روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه آغاز شده است، افزود: این عملیات در سه شیفت کاری و به صورت ۲۴ ساعته در حال اجرا است و طبق آمار ارسال شده از تیمهای مسقر در این مکانها در ۲۴ ساعت گذشته ده هزار و ۱۸۰ نفر از مسافرین تب سنجی شده اند.

دکتراحمد رضا زاده گفت: در صورت شناسایی موارد تب دار و مشکوک به بیماری کرونا از ادامه سفر آنان جلوگیری شده و اینگونه افراد جهت اقدامات تشخیصی توسط آمبولانسهای مستقر در محل به مراکز معین هدایت شده و توسط تیم پزشکی مستقر در این مراکز از نظر علائم و نشانه های بیماری مورد بررسی قرار می گیرند.

وی در ادامه از همکاری فرمانداری شیراز، کارشناسان بهداشتی مرکز بهداشت والفجر، نیروهای بسیج و هلال احمر که با تمام توان خود به جهت مقابله با COVID 19  در حال انجام فعالیت هستند تشکر و قدر دانی کرد و از هموطنان خواست به جهت جلوگیری از انتشار بیماری و حفظ سلامت خود و سایرین از انجام سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.