تا صبح روز هشتم فروردین ماه؛ اسکان ۲۴ هزار مسافر در سالن های ورزشی شهرداری شیراز

خبرپارسی – به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، ابراهیم گشتاسبی راد، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در بازدید سرزده از مجموعه سالن های ورزشی شهرداری شیراز که جهت اسکان مسافران نوروزی درنظر گرفته شده اند، با اشاره به آماده‌سازی ۱۱ سالن سرپوشیده ورزشی شهرداری برای اسکان مسافران در ایام نوروز اظهار داشت: به‌منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای اقامت مسافران نوروزی، تعداد ۱۱ سالن‌ ورزشی مجموعه شهرداری برای اسکان زائران و مسافران در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص سالن های اختصاص یافته برای اسکان مسافران نوروزی تصریح کرد: سالن‌های ورزشی امام حسن مجتبی (ع) واقع در ۲۰ متری دوم پودنک، سرداران شهید واقع در بلوار سرداران، شهید طباطبایی در خیابان شهید دوران، سید ذوالفقار در خیابان تیموری، شهید سلطانی در خیابان سراج، شهدای قصردشت در بلوار ایمان شمالی، پهلوانان نصیری و سالن پایداری در بولوار رحمت، منتظران قائم (عج) واقع در شهرک فرهنگیان، تلاش واقع در اکبرآباد، یاران در شهرک گلستان محل اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول با اشاره به برپایی ۸۰ تا ۱۰۰ چادر به طور متوسط در هر شب در هریک از سالن های نام برده عنوان کرد: در مجموع هر شب حدود هزار چادر در سطح مجموعه سالن های ورزشی شهرداری شیراز برپا و جمعیتی حدود ۴۰۰۰ نفر اسکان داده می شوند.
وی در ارائه آماری از تعداد مسافرین اسکان یافته تا صبح روز هشتم فروردین ماه بیان داشت: بیش از ۲۴ هزار نفر تاکنون در سالن های ورزشی مجموعه شهرداری شیراز اسکان یافته اند که نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی را داشته ایم.
معاون شهردار شیراز وجود زیرساخت‌های بهداشتی و رفاهی ازجمله سرویس‌های بهداشتی، روشویی‌ها برای شستشوی ظروف، آشپزخانه مرکزی به‌منظور جلوگیری از پخت‌وپز در فضای عمومی سالن در راستای ایجاد ایمنی برای مسافران، پارکینگ خودرو، نمازخانه و توزیع اقلام فرهنگی را ازجمله مزایای اسکان در سالن‌های سرپوشیده ورزشی شهرداری شیراز برشمرد و گفت: در راستای افزایش ایمنی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی نیروهای خدوم آتش‌نشان به‌صورت شبانه‌روزی در این سالن‌ها مستقر هستند.
وی ادامه داد: مسافران توسط ستاد مرکزی خدمات سفر شهرداری شیراز، به نزدیک‌ترین سالن ورزشی هدایت‌شده و کارکنان تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی اجتماعی تا بامداد نسبت به پذیرش، راهنمایی و استقرار این عزیزان در سالن‌های ورزشی اقدام می‌کنند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در این بازدید تعدادی از میهمانان نوروزی اسکان یافته در این سالن ها را با بسته های فرهنگی تکریم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.