بیانیه شاخه جوانان مجمع نیروهای خط امام استان فارس به مناسبت روز خبرنگار/جان خبرنگار کف دستش است

خبر پارسی – شاخه جوانان مجمع نیروهای خط امام در استان فارس  به مناسبت روز خبرنگار  بیانیه صادر کرد. در این بیانیه که یک نسخه از آن در اختیار خبر پارسی قرار گرفته،آمده است:

“با یاد حق”

لاتَنظُروا اِلی کَثره صَلوتِهِم وَ صَومِهِم وَ کثره الحَجِّ وَالمعروف وَطنطنَتَهم بِاللَّیل، وَلکن اُنظُروا اِلی صِدق الحَدیث وَاَداء الاَمانـه؛

به زیاد نماز خواندن و روزه ی بی شمار گرفتن و حج بسیار انجام دادن و نیکی فراوان کردن وشب به ذکر زنده نگه داشتن آنان ننگرید، بلکه به راستی در گفتار و ادای امانت آنان نگاه کنید.

“رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)”

۱۷ مرداد ماه هر سال چشم اکثریت قریب به اتفاق فعالین حوزه های اجتماعی ، اجرایی ، فرهنگی ،سیاسی و … به سویی معطوف می شود که به حق جزء مظلوم ترین اقشار ایران زمینند.

این روز به نام  بزرگوارانی مزین گردیده که به علت رسالتی که بر دوش دارند ، زبان گویای تمامی مردم نه تنها ایران زمین ، بلکه این کره خاکی هستند و نقشی بی بدیل در شناخت حق و حقیقت دارند تا جایی که “مطبوعات” را رکن چهارم دموکراسی میدانند و فعالین عرصه رسانه نقشی تعیین کننده در احقاق حقوق آحاد ملت داشته و یکی از راههای ایجاد جوامع سالم و پیشرفته ، ایجاد رسانه های مستقل ، جسور و روشنگر می باشد.

 خبرنگاری نیز به گزارش تمامی سازمان های بین المللی حقوق بشر جزء سخت ترین و در عین حال پر حادثه ترین مشاغل سطح دنیاست و این قشر فعال ، نه تنها جان خود را در کف دست گرفته و روشنگری را سرلوحه فعالیت قرار میدهند، بلکه دائم از سوی معاندین حق و حقیقت در معرض اتهامات و تهدیدهایی قرار میگیرند و البته ایستادگی در مقابل این فشارها ، روح بلند و قدم هایی استوار می طلبد که قطعا اکثریت خبرنگاران جامعه ما از آن برخوردارند.

اینجانبان ، اعضای کمیته مرکزی شاخه جوانان مجمع نیروهای خط امام در استان فارس ، دست یکایک شما دوستان عزیز عرصه خبر و رسانه را به گرمی فشرده ، از شما در جهت پشبرد هر چه بهتر اهداف متعالی مجمع، صمیمانه استمداد طلبیده و توفیق روز افزون شما طلایه داران جبهه آگاهی و روشنگری را از خداوند منان خواستاریم.

راه شهید عرصه خبررسانی ، ” شهید محمود صارمی”  پررهرو و یادش گرامی  باد.

روز و روزگارتان خجسته باد…

کمیته جوانان مجمع نیروهای خط امام

استان فارس

2 دیدگاه برای “بیانیه شاخه جوانان مجمع نیروهای خط امام استان فارس به مناسبت روز خبرنگار/جان خبرنگار کف دستش است

  1. بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
    ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
    برادر گرامی و ارجمند جناب آقای فرزاد صبری
    با سلام و احترام
    به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند
    و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید…
    براستی نوشته‌هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است
    که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی صداست
    و مطمئن باشید که وعده الهی حق است :

    وَإِنَّ لَکَ لَأَجْرًا غَیْرَ مَمْنُونٍ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.