بهره‌برداری و شروع ساخت ۲ طرح برقی در فارس

پروژه توسعه یک “بی خط ۶۶ کیلوولت “ در موشگان به بهرهبرداری رسید و عملیات اجرایی احداث ۲ پروژه “خط ۶۶ سیمان سپهر – قیر ۳” و احداث “پست سیار ۶۳ به ۲۰ کیلوولت قیر ۳” آغاز شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر سه‌شنبه ۸ شهریور در مراسم افتتاح این پروژه برقی در موشگان گفت: هفته دولت فرصتی برای اجرای طرح های کلان تامین و انتقال برق در راستای تثبیت برق پایدار و کاهش افت ولتاژ در بسیاری از مناطق است.

یدالله حقیقی افزود: این طرح ها با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس کلید خورد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۲۲ طرح کلان تامین و انتقال برق در استان فارس و جنوب کشور همزمان با هفته دولت گفت: این طرح های تامین و انتقال برق با هزینه و سرمایه گذاری ۸۰۶۰ میلیارد ریال در این مناطق به بهره برداری می رسد.

حقیقی با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و با تجلیل از خدمات دولت سیزدهم در پیشبرد اهداف توسعه و خدمت بی منت در مناطق محروم و کم برخوردار افزود: عملیات اجرایی ۲۴ طرح نیز در این مناطق کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی ۲۴ پروژه در استان فارس و جنوب کشور هستیم گفت: در استان فارس عملیات اجرایی ۱۹ طرح تامین و انتقال برق با سرمایه گذاری ۲۳۵۶۰ میلیارد ریال در شهرستان های لارستان ، جهرم ، شیراز ، خنج ، قیر ، کازرون و اقلید آغاز می شود ، امید است کلنگ زنی این طرح های عمده و کلان تامین و انتقال برق زمینه ساز توسعه صنعتی استان باشد و در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین شاهد به ثمر نشستن طرح های اشتغال زا در این عرصه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس نیز در این مراسم تاکید کرد: طرح های مختلف عمرانی در بخش های گوناگون و در هفته دولت امسال در این استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که طرحهای ناقص در این افتتاح ها جایی ندارند.

اسماعیل محبی پور اظهار داشت: افتخار دولت این است که در جای جای این استان هیچ پروژه نیمه تمام و ناقص افتتاح نکرد ، فرمانداران باید در این راستا هوشیار باشند و روبانی که در یک پروژه عمرانی قیچی می شود باید به مثابه پایان و تکمیل نهایی آن باشد و این طرح به طور ۱۰۰ درصد عملیات اجرایی آن انجام گرفته باشد.

محبی پور یادآور شد:همه این پروژه های عمرانی و اقدام ها و تحولات در حالی است که دولت همچنان با سخت ترین شرایط و تحریم ها و بدهی های انباشت شده از گذشته دست و پنجه نرم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.