برگزاری اختتامیه اولین جشنواره ملی “رسانه شهر” در شیراز

خبرپارسی – آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی «رسانه-شهر» با حضور اهالی رسانه‌های فارس و برگزیدگان، برگزار شد.

در رشته «مصاحبه» با داوری دکتر علیرضا کتابدار هیچ اثری حائز عنوان برگزیده نشد. محمدمهدی عنایت‌پور پایگاه خبری «شهر۲۰» قم برای اثر با تیتر «مترو متری یک میلیارد» و الهام مهدی زاده روزنامه شهر آرا مشهد برای اثر با تیتر «شهرفروشی کار کثیفی است که باید تمیز انجام شود»، عنوان قابل تقدیر را به دست آوردند.

در رشته گزارش و بخش اصلی با قضاوت دکتر علی‌اکبر قاضی‌زاده گزارشی با تیتر «حجابی که هرروز آب می‌رود» اثر محمد مهدی عنایت‌پور پایگاه خبری «شهر۲۰» عنوان برگزیده را کسب کرد.

فاطمه علی‌اصغر خبرگزاری ایرنا با گزارش «پز عالی در خانه‌های خالی»، مریم منصف روزنامه دریا بندرعباس با گزارش «المان‌های بی‌هویت؛ هدررفت بیت‌المال»، فاطمه احمدی خبرگزاری فارس-رشت با گزارش «همه‌چیز درباره غسل و تدفین اموات کرونایی در رشت» عنوان قابل تقدیر را به دست آوردند.

همچنین در رشته گزارش بخش ویژه، دکتر علی‌اکبر قاضی‌زاده، اثری را شایسته عنوان برگزیده ندانست و سیده سمیرا متین‌نژاد خبرگزاری ایرنا-شیراز برای گزارش «نویسندگان در پایتخت کتاب ایران مشغول کارند»، جلال‌الدین عرفانی روزنامه خبرجنوب برای گزارش «شهر دوستدار کودک از حرف تا عمل» و سعیدرضا امیرآبادی روزنامه شیراز نوین برای گزارش «سیاست‌های شادکامی، سرلوحه برنامه‌های انسان‌محوری» حائز عنوان قابل تقدیر شدند.

در رشته تک عکس بخش اصلی از مجموع ۴۹ اثر راه یافته به داوری نهایی، مهران(حسین)ریاضی خبرگزاری فارس عنوان برگزیده را با داوری استاد اسماعیل عباسی کسب کرد. امین برنجکار خبرگزاری مهر و محمدرضا دهداری خبرگزاری ایسنا نیز عنوان قابل تقدیر را به دست آوردند.

در بخش مجموعه عکس، امیر صادقیان خبرگزاری تسنیم، ولی شجاعی خبرگزاری صدا‌و‌سیما قابل تقدیر شناخته شدند و در بخش ویژه رشته تک عکس طاهره حیاتی روزنامه سبحان عنوان قابل تقدیر را کسب کرد. از برگزیدگان با لوح سپاس، تندیس و جایزه نقدی ۳۰میلیون ریالی و عناوین قابل تقدیر با لوح سپاس و جایزه نقدی ۱۰میلیون ریالی تقدیر شد.

دبیرخانه جشنواره ملی رسانه شهر در بخش ویژه شیراز شهر دوستدار کودک از مجموعه عکس‌های امید منوچهری در حوزه حقوق کودک و در بخش شیراز پایتخت کتاب ایران از نگاه دغدغه‌مندانه و مجموعه عکس‌ شیواسادات عطاران در ۳سال اخیر تقدیر کرد.

این دبیرخانه همچنین از غلامرضا مالک‌زاده، علی‌محمد پشوتن، محمدجواد شلتوک‌کار، فرزاد وثوقی، محمود شبان، زهرا جعفری و جمال سبحانی از خبرنگاران پیشکسوت شهری شیراز تقدیر کرد.

خبرنگار: محمود شبان سروستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.