برگزاری چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در شیراز

خبرپارسی – دبیر اجرایی چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور از برگزاری این المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور از ۲۷ تیرماه تا ۱۹ مرداد به میزبانی دانشگاه شیراز امسال خبر داد.

فرهاد دریانوش شنبه ۱۶ تیر در یک نشست خبری با اعلام خبر برگزاری المپیاد، گفت: این المپیاد با حضور حدود ۸ هزار دانشحوی دختر و پسر از دانشگاه ها و موسسات عالی کشور در شیراز برگزار می شود .

او تعداد دانشجویان دختر را حدود ۳ هزار و ۵۰۰ و دانشجویان پسر زا ۴ هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد .

دریانوش با بیان اینکه از مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان فارس نیز حدود ۱۵۰ ورزشکار پسر و ۱۱۲ ورزشکار شرکت خواهند کرد، افزود: با هماهنگی دانشگاه شیراز، دانشگاه‌های مبدا موظف‌اند برای تمام ورزشکاران کارت بیمه و گواهی سلامت صادر کنند.

دبیر اجرایی چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور یادآور شد: دانشگاه شیراز با هماهنگی با اورژانس فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز  و هیات پزشکی ورزشی استان فارس پوشش پزشکی خوبی را برای شرکت کنندگان در نظر گرفته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شیراز نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه هزینه برگزاری این المپیاد در سال گذشته   حدود پنج میلیارد تومان پبش‌بینی شده بود، گفت: این هزینه‌ها در دو ماه گذشته   به حدود ۱۱ میلیارد تومان رسیده است.

رخشنده‌رو با بیان اینکه این المپیاد هر دوسال یک بار برگزار می‌شود، یادآور شد: سیزدهمین دوره این المپیاد در دانشگاه فردوس مشهد برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.