بررسی نیازهای مجتمع های مسکونی صدرا در شرکت عمران/خانی : مشکلات فاضلاب رفع و روشنائی معابر تأمین می شود

خبر پارسی – اعضای هیئت مدیره چند مجموعه مسکن مهر شهر صدرا با مدیرعامل شرکت عمران این شهر دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، مهدی خانی مدیرعامل این شرکت در این نشست ضمن اشاره به فعالیت مفید ستاد ساماندهی فرهنگی- اجتماعی هیئت های مدیره و ساکنین شهر صدرا که مدتی پیش در شرکت عمران این شهر پایه ریزی گردید گفت: در راستای اهداف عالی فرهنگی- اجتماعی شرکت عمران و به منظور اجرای هرچه دقیق تر و بهتر قانون اداره امور ساختمان که برای اولین بار در ایران اجرا می گردد، ستاد ساماندهی فرهنگی اجتماعی هیئت مدیره و ساکنین شهر جدید صدرا به همت این شرکت تأسیس و در نظر دارد موجبات رفاه هرچه بیشتر و حسن همسایگی اهالی این شهر جدید را فراهم سازد.
وی افزود: ایجاد آرامش و آسایش و در عین حال حفظ و ارتقای موقعیت اجتماعی و فرهنگی ساکنین مجتمع های مسکونی مستلزم آشنایی با قوانین اجتماعی آپارتمان نشینی و رعایت این قوانین است و مجموعه شرکت عمران شهر جدید صدرا با ایجاد این ستاد و در زیرمجموعه آن، دفتر ستاد تسهیلگری اجتماعی، کوشیده است هرچه بیشتر در تحقق این هدف بکوشد.
مهندس خانی ابراز امیدواری کرد: تشکیل این ستاد، گام بلندی در جهت بهبود روابط میان ساکنین و شهروندان با مدیران بخش حاکمیتی شهر برداشته و اعضاء هیئت مدیره ساختمان ها بمانند نمایندگان مردم در یک تعامل منطقی، شهر را به سوی پیشرفت بیشتر سوق دهند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا در بخش دیگری از سخنان خود از وضعیت فاضلاب و تصفیه خانه صدرا به عنوان یکی از اساسی ترین معضلات ساکنین شهر یاد کرد و افزود: واگذاری زمین جهت احداث تصفیه خانه شهرهای جدید بر عهده شرکت های عمران بوده و ما این اقدام را در جهت رفاه حال ساکنین محترم شهر صدرا صورت داده ایم و البته مسائل اجرائی آن به عهده شرکت های خدماتی است اما در همین زمینه نیز ما حمایت های مالی لازم را انجام داده ایم.
وی تشریح کرد: علاوه بر یک زمین ۱۲ هکتاری در غرب صدرا که از طرف این شرکت به این امر اختصاص یافته، هزینه خط انتقال فاضلاب گویم به سمت این زمین ۱۲ هکتاری نیز بر عهده شرکت عمران بوده که منتظر اقدام مسئولین می باشیم. ضمناً موضوع اختصاص زمین ۱۶ هکتاری در شرق صدرا را نیز جهت احداث تصفیه خانه دنبال کردیم اما موقوفه مربوطه اجازه ورود نمی داد و پس از پی گیری های شرکت عمران ۳ قطعه از ۱۰ قطعه کلی آن خریداری شده است و موافقت مابقی نیز در چند روز آینده صورت گرفته و تحویل اداره آب و فاضلاب می گردد. همچنین علاوه بر زمین های اختصاص یافته، شرکت عمران ۱۱ میلیارد تومان نیز تا کنون هزینه کرده است.
وی خاطرنشان کرد: ضمن تعامل و صورتجلسه با اوقاف ناحیه ۴، به شرکت عمران صدرا تفویض اختیار گردید تا با مالکین این ۱۶ هکتار جهت تملک و خرید زمین و تحویل به شرکت آبفا اقدام صورت گیرد.
خانی همچنین از مشکل کمبود روشنایی در برخی نقاط شهر و عدم آسفالت برخی معابر به عنوان دیگر مشکلات مطرح شده از سوی ساکنین شهر یاد کرد و گفت: این دو مورد نیز در حال بررسی است و وضعیت آنان نیز به زودی با تعامل با شهرداری صدرا بهبود خواهد یافت.
شایان ذکر است اعضاء هیئت های مدیره این مجتمع های مسکن مهرنیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش درخصوص عملکرد خود در مجتمع های مسکونی، معضلات و مشکلات اداره این مجموعه ها را با مدیرعامل شرکت عمران در میان گذاشتند و جهت کمک به رفع آنان قول مساعد گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.