برترین های صنعت نفت،گاز و پتروشیمی در نمایشگاه بین المللی شیراز

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شرکت های معتبری در این حوزه از نقاط مختلف کشور حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: پانزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت از ۲۱ شهریور ماه آغاز شده و تا بیست و چهارم ادامه خواهد داشت.

علی فرهادی افزود: یکی از مهمترین منابع تامین انرژی در جهان نفت وگاز است که این دو در کنار هم بیش از نیمی از انرژی دنیا را تامین می کنند،علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز بشر، صنعت نفت و گاز نقش اساسی و راهبردی در معادلات سیاسی، روابط بین الملل و تعیین قدرت ملی دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این صنعت با ارائه دستاوردها و محصولات خود به دست اندرکاران و متخصصان این صنعت، گام موثری در جهت تحقق شعار سال”تولید،دانش بنیان،اشتغال افرین” قطع وابستگی و حمایت از تولید داخل بردارند.

او افزود: بیش از ۷۰ شرکت فعال از استان های فارس، تهران، اصفهان،آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد:زمینه فعالیت شرکت های حاضر تامین قطعات، تعمیرات و نگهداری تجهیزات صنعت نفت و گاز،ساخت تجهیزات صنایع نفت،گاز و پتروشیمی، سیستم ایمنی و ابزار آلات است که غالب شرکت ها دارای محصولات برندی در بازار ایران و منطقه هستند.

فرهادی با بیان اینکه این نمایشگاه در مساحتی به متراژ شش هزار متر مربع دایر است، گفت: نیمی از شرکت کنندگان از استان فارس حضور دارند که نشان از نقش فعال و مهم و تاثیر گذار شرکت های بومی استان فارس در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی دارد.

او با اشاره به اینکه برخی از شرکت کنندگان از شرکت های دانش بنیان هستند، ادامه داد: می توان با استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها و اتکا به توان داخلی نسبت به نیاز سنجی و ساخت تجهیزات فنی مورد نیاز، شناسایی میادین اکتشاف و بهره برداری، فرآوری محصولات، حذف خام فروشی و صادرات فراورده های نفتی تولید داخل همراه با اشتغال زایی و رونق کسب و کار به رشد اقتصادی و قطع وابستگی رسید.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بازدید کنندگان و علاقه مندان می توانند با دریافت بلیط از تارنمای
www.farsfair.ir
تا روز پنج شنبه ۲۴ شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.