بذرافشان خبر داد: خانه دار شدن ۵۲۶ مددجو در فارس

526 مددجو در فارس خانه دار شدند

526 مددجو در فارس خانه دار شدند

خبرپارسی – بیش از ۱۹ میلیارد ریال طی هشت ‌ماهه نخست امسال،تسهیلات مسکن مدد جویی از صندوق امداد ولایت در راستای تامین مسکن مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس با اعلام اینکه هزار و ۶۹۶ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد طی هشت ماهه نخست امسال تعمیر، تکمیل و احداث‌شده است، اظهار کرد: ۹۷۹ مورد واحد مسکونی مددجویان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرارگرفته است و همچنین ۵۲۶ واحد جدید و مقاوم نیز برای خانوارهای مددجوی روستایی و شهری ساخته و خریداری شد.

بذرافشان با یادآوری اینکه ۳۳۰ خانوار روستایی طی هشت ماهه  امسال صاحب‌خانه شدند، افزود: ۱۹۶ واحد شهری نیز به مددجویان ساکن شهرهای این استان واگذارشده است.

وی در ادامه کل اعتبارت هزینه کردمسکن مددجویی این نهاد را ۱۹۵ میلیارد ریال برشمرد و افزود: از این میزان ۱۲۳میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و ۴۲ میلیارد ریال نیز از محل صدقات هزینه شده است و سایر هزینه کرد اعتبارات نیز از محل کمک خیرین ، زکات و تسهیلات صندوق ولایت تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به واحدهای در حال ساخت مددجویان گفت: هم‌اکنون ۸۰ واحد مسکونی روستایی و ۶۰واحد مسکونی شهری در حال ساخت است که پیش بینی می شود در نیمه دوم امسال به بهره ‌برداری برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.