بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان مدالش را به کمیته امداد اهدا کرد

هانیه فرهادی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران، مدال طلای مسابقات بین‌المللی خود را به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس اهداء کرد.

هانیه فرهادی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان ایران شنبه ۳۰ بهمن طی مراسمی، مدال کسب شده در مسابقات بین‌المللی فوتسال بانوان خود را به کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اهداء کرد.

فرهادی در این مراسم با بیان اینکه جوانمرد بودن به سن و سال بودن و جنس نیست، گفت: از نزدیک شاهد کمک کمیته امداد به نیازمندان بودم، به همین دلیل تصمیم گرفتم تا من هم به سهم خودم نقشی برای کمک به نیازمندان ایفا کنم.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) فارس نیز با بیان اینکه ۶۰ درصد از جمعیت تحت حمایت پوشش کمیته را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، گفت: در حوزه امور بانوان باید به فکر اشتغال بانوان باشیم که البته ما در کمیته امداد در خط مقدم این اقدام هستیم.

محمد بذرافشان ضمن قدردانی از کار خیر ورزشکار شیرازی که برای نیازمندان انجام داده است، افزود: اینکه یک ورزشکار مدال جهانی خود را به نفع نیازمندان تقدیم می‌کند، کار شایسته‌ای است که باید تجلیل شود.

او بر ضرورت همکاری اصحاب رسانه و نخبگان برای ترویج فرهنگ انفاق و کمک به نیازمندان و محرومان تأکید کرد و گفت: وقتی برای جشنی مانند جشن نیکوکاری دعوت می‌کنیم، انتظار است که هر کسی به خصوص نخبگان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی به این قضیه ورود کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) فارس همچنین از جامعه قرآنی، هنرمندان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم برای مشارکت در این امورات خیر دعوت به عمل آورد و گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم به خصوص در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و ماه رمضان بخشی از نیازمندی محرومان را برطرف کنیم.

زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس نیز در این مراسم گفت: به برکت انقلاب و تفکر عمیقی که امام انقلاب نسبت به زن داشتند امروز شاهد حضور زنان در عرصه‌ها و جنبه‌های مختلف هستیم.

او با بیان اینکه علی‌رغم تلاش دشمن برای دل سرد کردن جوان‌های گام دومی از نظام اسلامی شاهد حضور بیشتر آنان در عرصه‌های گوناگون هستیم، گفت: نمونه بارز آن همین حرکتی است که این بانوی جوان بیست ساله انجام داده است و با تلاشی که داشته امروز به این نقطه رسیده است که در یک اقدام نو دوستانه و خیرخواهانه مدال خود را به ضعیف‌ترین قشر جامعه تقدیم می‌کند تا خود را کنار آن‌ها احساس کند.

یقطین ضمن قدردانی از کار خیر ورزشکار شیرازی گفت: قدردانی صرفاً لسانی برای حمایت نخبگانی چون فرهادی کافی نیست و باید در کنار حمایت معنوی، حمایت مادی نیز از نخبگان داشته باشیم که امیدواریم با اجرای سند مهندسی فرهنگی بتوانیم چنین اقدامی را انجام دهیم.

فریبا خالدی، معاون ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان فارس هم در این مراسم گفت: ۲۴۸ نفر از بانوان استان در رشته‌های ورزشی به تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ۱۰۳ نفر عضو ثابت هستند.

او با بیان اینکه ورزش بانوان در سال گذشته رتبه نخست کشوری داشت و امید است این روند ادامه‌دار باشد، گفت: بانوان سومین حرم اهل بیت(ع) با افتخار پرچم ایران را در میادین جهانی برافشاند.

خالدی به کسب افتخار هانیه فرهادی هم اشاره کرد و گفت: وی ۶ سال در لیگ برتر کشور جهادی کار کرد و با وجود سن کم اکنون اقدام بزرگی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.