بازدید رئیس فدراسیون بین المللی خودروهای تاریخی از همایش خودروهای تاریخی در شیراز

بازدید رئیس فدراسیون بین المللی خودروهای تاریخی از همایش خودروهای تاریخی در شیراز

عبدالکریم یگانه نماینده حوزه اتومبیلرانی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در استان فارس گفت: با همکاری کلوپ ملی خودروهای تاریخی همایشی برای بازدید رئیس فدراسیون بین المللی خودروهای تاریخی و دوستداران و علاقه‌مندان اتومبیل‌های قدیمی، در پارک کوهستانی دارک شیراز برگزار شد.
او گفت: در این همایش که با استقبال بی‌نظیر عمومی به‌ویژه جوانان همراه بود، ۱۰۰ خودرو از جمله خودروها و کلوپ‌های شرکت‌کننده در این گردهمایی به نمایش گذاشته شد.
وی ادامه داد، هدف از برگزاری همایش‌های کلاسیک و تاریخی، علاوه بر نشان دادن زیبایی و سیر تحول تولید برندهای خودروسازی دنیا و همچنین تجدید خاطره با این اتومبیل‌ها، تلاشی ​خواهد بود برای حفظ این آثار ارزشمند که سال‌هاست از سوی کلوپ ملی خودروهای تاریخی در حال پیگری است.

در این همایش آقای ” تیدو برسترس ” رئیس فدراسیون بین المللی خودروهای تاریخی موسوم به FIVA از نزدیک خودروهای بی نظیر تاریخی شیراز را بازدید و با مالکان آن ها گفتگو کردند.

تیدو برسترس روز قبل نیز در پایتخت برای اولین بار از شناسنامه ویژه ی خودرو های تاریخی رونمایی کردند.

یکی از نکات قابل توجه برای وی خودروها تاریخی بود که به نحوه شایسته ای نگهداری و بازسازی شده بودند و از محبت و میهمان نوازی شیرازی ها ابراز خرسندی نمودند.

سید مجتبی علوی، مدیرکل فرهنگی معاونت گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در حاشیه این همایش گفت: شیراز بعنوان قطب گردشگری کشور محسوب می‌شود و شاخه‌ها و رشته‌های مختلف گردشگری از جمله گردشگری سلامت، ادبی،   زیارت، فرهنگی و … را این استان پهناور شاهد هستیم.
او با اشاره به اینکه صنعت گردشگری طرفداران خود را دارد و امروز نیز در این راستا همایش خودور‌های قدیمی برگزار و استقبال خوبی توسط جوانان و همشهریان شیرازی شد و در تلاش هستیم تا از صنعت گردشگری بعنوان یک اقتصاد الگوی پاک استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.