بازداشت ۱۶۵ متخلف انتخاباتی در استان فارس

قاصی دادگستری

قاصی

به گزارش خبرپارسی و به نقل از ایسنا رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: از ابتدای تبلیغات انتخاباتی تاکنون ۱۶۵ نفر در سطح استان بازداشت شده اند.

علی القاصی، در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای حرم مطهر شاهچراغ(ع) در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از کل افراد بازداشت شده تنها ۱۶ نفر هنوز در بازداشت هستند.

وی با بیان اینکه بقیه بازداشت شده ها با قید کفالت و وثیقه آزاد شدند، گفت: تخلفات مرتبط با اقدامات تبلیغاتی و انتخاباتی مربوط به محل نصب اقلام تبلیغاتی، بزرگ بودن ابعاد و سایر موارد بوده است.

القاصی تصریح کرد: علی رغم اینکه افراد بازداشت شده تخلف کرده اند اما از زاویه ای نشان دهنده نوعی تلاش برای پرشورتر شدن فضای انتخابات بوده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اکنون ۲۵ پرونده مرتبط با تخلفات انتخابات در استان مراحل رسیدگی قضایی را طی می کند، گفت: ممکن است پرونده های بیشتری تشکیل شده باشد اما این تعداد پرونده در حال رسیدگی است.

این مقام قضایی، صیانت از آراء مردم را یکی از وظایف دستگاه قضا دانست و تاکید کرد که مسئولان قضایی در مراحل مختلف انتخابات اگر تخلفی مشاهده شود قطعا ورود و برخورد قانونی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.