ایستگاه مطالبه گری در شیراز برپا می‌شود

رئیس بسیج رسانه فارس از ایجاد بستر پاسخگویی و ایستگاه مطالبه در بسیج رسانه استان، با هدف مطالبه نمایندگان اصناف مختلف با حضور مسئولان استانی خبر داد.

هادی رضایی چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران بیان کرد: با ایجاد این بستر گامی در راستای تحقق جهاد تبیین برداشته شده و هم با شنیدن مطالبات اصناف مختلف توسط مسئولان زمینه اجتماع میدانی کف خیابان از بین خواهد رفت و فرصت سوء استفاده دشمن و رسانه‌های بیگانه از اتفاقات از بین می‌رود.

او، یکی از دلایلی که اصناف برای رساندن پیام خود ناگزیر به تجمع جلوی نهادها ناچار می‌شدند را نبودن بستر برای نشاندن جامعه هدف یک صنف با مسئولان مربوطه در یک فضای آزاد و منطقی و دور از هیجانات و هیاهو عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ادامه داد: بسیج رسانه استان با ایجاد ایستگاه مطالبه به شنیدن شدن مطالبات واقعی مردم توسط نمایندگان خود در این جلسات کمک کرده و پاسخ و تدابیر مسئولان در راستای رفع موانع در یک تعامل دو طرفه شنیده می‌شود و بین مسئولان و اصناف همدلی ایجاد می‌کند و اصناف با اطلاع رسانی به موقع تصور نمی کنند که مسئولان آنها را رها کرده اند و مقاومت مردم در مقابل تحریم و مشکلات را بالا می‌برد و موجب اقناع سازی مردم می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: تجربه انقلاب نشان داده آنجا که مردم اقناع شوند قطعا عبور از بحران‌ها برای مسئولین آسان تر بوده و هدف این بستر که بسیج رسانه ایجاد کرده نیز اقناع سازی مردم است.

او اعلام کرد که نخستین ایستگاه مطالبه گری فردا پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به بررسی مشکلات دامداران و تولیدکنندگان دامی با حضور نمایندگان افکار عمومی در استان و با حضور نمایندگان صنف دامداران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس و مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی فارس برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.