اهتزاز پرچم فلسطین در میادین اصلی شیراز در روز قدس/تردد رایگان با مترو واتوبوس

سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز، از اهتزاز پرچم فلسطین در چند میدان اصلی این کلانشهر شهر و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی روز قدس خبر داد.

سعید زارع دوشنبه ۵ اردیبهشت در نشست هماهنگی و هم اندیشی شهرداری برای برگزاری روز جهانی قدس اظهار کرد: بیش از هفت دهه ظلم، جنایت و خون ریزی توسط صهیونیست‌های کودک کش نه تنها نتوانسته مقاومت ملت فلسطین را در هم بشکند بلکه روحیه مردم فلسطین و اراده آنان در راه مبارزه تقویت شده و عزم آنان برای اخراج اسرائیلی‌ها جزم تر شده است.

او ادامه داد: روز قدس یادگار حضرت امام خمینی(ره) در راستای مبارزه با استکبار ستیزی و روز الفت و همبستگی امت اسلامی در  مقابل مستکبران و زیاده خواهان جهان از جمله اسرائیل است.

سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در شیراز گفت: همانند غالب مراسم مذهبی و ملی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در آن نقش آفرینی خواهند داشت.

زارع با اشاره به لزوم انجام فضاسازی و تبلیغات محیطی و اولویت کیفیت کارها بر کثرت آن تاکید کرد: انجام تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری در سطح شهر با محوریت بزرگداشت روز جهانی قدس باید به بهترین نحو ممکن و در شان برگزار شود.

او همچنین از اهتزاز پرچم فلسطین در چند میدان اصلی شهر و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در طول مسیر خبر داد.

سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: برای سرویس دهی به مردم و سهولت تردد شرکت کنندگان در مراسم روز قدس خطوط اتوبوس و قطار شهری بصورت رایگان در نظر گرفته شده است.

زارع همچنین گفت: تقویم مناسبت‌های ملی، مذهبی و شهری شیراز باید آماده شود تا با فراغ بال و داشتن زمان کافی امورات مربوطه پیگیری و انجام شود.

او در ادامه به اظهارنظرهای بی پایه و اساس عده‌ای در موضوعات پروژه‌های عمرانی شهری اشاره کرد و گفت: موضوعات شهری نیاز به علم و تخصص دارد اما متاسفانه عده‌ای بدون هیچگونه علم، تخصص و تجربه‌ای سعی بر سیاه نمایی و تخریب عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز دارند.

زارع، شهرداری شیراز را به مثابه قطار در حال حرکت توصیف کرد و گفت: عملکرد و اقدامات شهرداری شیراز در سطح شهر قابل توجه و برای مردم ملوس است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.