انتقاد شدید دایی از دولت احمدی نژاد:اجازه دهید فردی که توسط مردم انتخاب شده درباره پرسپولیس و استقلال تصمیم بگیرد

سرمربی پرسپولیس می‌گوید در صورتی که محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس کنار گذاشته شود، تصمیم دیگری درباره ماندن در این تیم خواهد گرفت.

 علی دایی با حضور تلفنی در برنامه ورزش و مردم درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس و کنار رفتن محمد رویانیان بیان کرد: در محیط آرامی کارمان را ادامه می‌دادیم اما متاسفانه صحبت‌هایی شد که آرامش تیم به هم ریخت. صحبتی با مسئولان دارم. چطور می‌شود در یک ماهه‌ای که انتقال دولت انجام می‌شود، مدیرعامل پرسپولیس تغییر کند. این کار چه کمکی به تیم خواهد کرد؟

وی ادامه داد: الان با یک مدیرعامل کار می‌کنیم و اگر می‌خواهد مدیرعامل جدیدی بیاید باید با انتقال دولت و انتخاب وزیر ورزش جدید این کار صورت بگیرد. اگر الان مدیرعامل عوض شود شاهد سه مدیر در یک ماه خواهیم بود. این در حالی است که رویانیان فرد ورزشی نبوده اما در این مدت راه و چاه را شناخته و تازه الان می‌تواند بازدهی لازم را داشته باشد و به پرسپولیس کمک کند.

سرمربی پرسپولیس همچنین با بیان اینکه شرایط تیمش به هیچ وجه خوب نیست، عنوان کرد: با یک تصمیم غلط همه چیز را به هم می‌زنیم. اگر قرار است مدیرعامل جدیدی بیاید، باید خیلی بزرگتر از رویانیان باشد. متاسفم در این مدت صحبت‌هایی شده که من از طریق سایت‌ها در چند و چون آن قرار گرفته‌ام. هیات مدیره‌ای که هنوز مدیرعامل جدید نیامده علیه‌اش صحبت می‌کند، نمی‌دانم این آقایان دنبال چه هستند؟ آنها با صحبت‌هایشان آرامش تیم را بر هم زدند. الان هیات مدیره علیه کسی که دو سال خوب یا بد برای پرسپولیس زحمت کشیده جبهه‌گیری می‌کند. رویانیان تازه از فوتبال شناخت پیدا کرده است. ما روی او سرمایه‌گذاری کرده‌ایم اما عین آب خوردن برش می‌داریم. این کار اصلا صحیح نیست و به اعتقادم یک سری مسائل غیرورزشی در آن دخیل است.

علی دایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا با روی کار آمدن کادر مدیریتی جدید باز هم در پرسپولیس خواهد ماند یا نه تاکید کرد: مطمئنا اگر چنین اتفاقی بیفتد من هم تصمیم دیگری می‌گیرم. من با یک مدیرعامل صحبت کرده و همکاری‌ام را آغاز کرده‌ام و تا بخواهم با یکی دیگر آشنا شوم، زمان می‌برد. این زمان به نفع من و پرسپولیس نیست و معتقدم رفتن رویانیان تصمیم بسیار اشتباهی خواهد بود. باید رییس جمهور منتخب بیاید و با وزیر ورزشی که انتخاب می‌کند، در این باره تصمیم‌ بگیرد. اگر ما می‌گوییم پرسپولیس و استقلال مردمی هستند پس باید اجازه دهیم، فردی که توسط همین مردم انتخاب شده است، درباره پرسپولیس و استقلال تصمیم بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.