انتقاد به عملکرد، دلیل برکناری معاون غذا و داروی علوم پزشکی شیراز

خبرپارسی به دنبال برکناری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که رئیس این دانشگاه را مجبور به واکنش و تکذیب شایعات، کرد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی انتصاب دکتر حیدری به عنوان سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و برکناری دکتر خشنود از این سمت، با توجه به برخی شایعات در فضای مجازی دکتر مهرزاد لطفی در این زمینه گفت:  در طول روزهای گذشته انتقادات فراوانی از نحوه توزیع و عملکرد معاونت غذا و دارو در سطح استان  شده است که با توجه به بررسی های انجام شده،نقص در حوزه توزیع ماسک ،مواد ضدعفونی کننده و اقلام مورد نیاز در این زمینه و فوریت  رفع مشکلات در راستای افزایش رضایت مردم ، ضرورت انجام جابجایی به منظور تقویت فعالیتهای پیشگیری و مقابله با کوروناویروس باعث شد تا این جا به جایی انجام شود .

یادآورمی شود دربی برکناری معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی برخی شایعات در فضای مجازی از دخالت استانداری در برکناری وی  خبرهایی نقل کرده اند که دکتر لطفی ضمن تکذیب این خبرها از عزل و نصب و جابجایی مدیران در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی  انجام می شود و از خدمات دکتر خوشنود در بخش‌های آموزشی استفاده خواهد شد .

مهرزاد لطفی افزود در شرایط حساس موجود همه تمرکز دانشگاه علوم پزشکی باید بر مقابله و پیشگیری از کوروناویروس باشد و هر گونه حاشیه پردازی به مصلحت مجموعه بهداشت و درمان و سلامت شهروندان نیست.

 وی تاکید کرد دانشگاه علوم پزشکی از همه امکانات و توانمندی های خود با همکاری مجموعه استانداری و سایر دستگاه‌های اداری و اجرایی در جهت تامین  سلامت مردم بهره خواهد برد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.