انتصابات جدید در شهرداری شیراز

خبرپارسی – طی احکامی جداگانه، سرپرست شهرداری منطقه‌ی ۵ و سرپرست اداره‌ی کنترل و نظارت ساختمان شهرداری شیراز منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری شیراز، شهردار شیراز با صدور احکامی، مسعود طهماسبی را به‌عنوان شهردار منطقه‌ی پنج و حسن بهجت‌حقیقی را به عنوان سرپرست اداره‌ی کنترل و نظارت ساختمان شهرداری، منصوب کرد.
مسعود طهماسبی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و پیش از این عهده‌دار مسئولیت شهرداری شهرجدید صدرا، معاونت فنی و امور عمرانی فرمانداری شیراز، شهرداری سعادت‌شهر و عضویت در هیئت مدیره‌ی سازمان همیاری‌ شهرداری‌های فارس بوده است.
حسن بهجت‌حقیقی نیز کارشناس عمران و کارشناس ارشد مدیریت دولتی است و پیش از این مسئولیت شهرداری منطقه‌ی تاریخی فرهنگی شیراز و معاون فنی و اجرایی مسکن و شهرسازی سابق را عهده دار بوده است.
بر اساس این گزارش با حکم مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری شیراز، نسترن نژداغی به سمت سرپرست اداره بازآفرینی محلات شهری منصوب شد.
نژداغی دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته شهرسازی اسلامی است و سوابق علمی و پژوهشی متعددی در زمینه بازآفرینی شهری بافت‌های تاریخی و فرسوده دارد.
وی پیش از این مسئول دبیرخانه ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری پایدار شیراز و مسئول بازآفرینی شهری سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری شیراز بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.