امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی: ارتش در تمام زمان‌ها همواره پشتیبان مردم بوده است

خبرپارسی –  فرمانده ارشد ارتش دراستان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتش همواره در تمام زمان‌ها پشتیبان مردم بوده و در تلاش بوده تا اگر مشکلاتی در جامعه ایجاد می‌شود با همکاری مردم بر مشکلات فایق آید و این نیروی نظامی نقش موثری نیز در برطرف کردن آمال جامعه داشته باشد.

امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی شنبه ۲۸ فروردین در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه برنامه های ارتش جمهوری اسلامی همزمان با سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی آغاز شد و برنامه ها تا سوم اردیبهشت سالروز شهادت شهید قرنی ادامه می یابد، گفت: با توجه به شرایط موجود رژه یگان های مسلح برگزار نمی شود و رژه خودرویی در یکی پادگان های شیراز را شاهد خواهیم بود.

او افزود: از برنامه‌هایی که در روز ارتش اجرا خواهد شد می‌توان به رژه خودرویی در یکی از پادگان‌های استان فارس با حضور جمعی از یگان‌های نمونه، دیدار با خانواده شهدا به صورت مجازی و برگزاری مسابقه سپهبدهای اخلاص اشاره کرد.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس با توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تدوین و در سالروز تاسیس ارتش اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: نمایش پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران و رونمایی از برخی از اقدامات دفاعی در استان فارس از جمله برنامه‌هایی است که در سالروز تاسیس ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به برگزاری آن اقدام خواهد شد.

رضایی همچنین اعلام کرد که ١۴۴ واحد منزل سازمانی و ۴٠٠ واحدمسکونی بنیاد مسکن نیز در شهرستان‌های شیراز و کازرون در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ارتش همواره در تمام زمان‌ها پشتیبان مردم بوده و در تلاش بوده تا اگر مشکلاتی در جامعه ایجاد می‌شود با همکاری مردم بر مشکلات فایق آید و این نیروی نظامی نقش موثری نیز در برطرف کردن آمال جامعه داشته باشد.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: حوزه فعالیت و خدمت رسانی ارتش به گونه‌ای بوده است که علاوه بر تأمین امنیت کشور در تلاش بوده تا با کمک رسانی در حوادث غیرمترقبه نظیر سیل، آتش سوزی و زلزله نقش ویژه‌ای در کاهش مشکلات جامعه داشته باشد.

این مقام ارشد نظامی ارتش در فارس ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا نیز ارتش در اقدامی سریع نسبت به ورود به این حوزه و تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده اقدام کرد.

اضافه کرد: پس از شیوع کرونا در سطح استان فارس ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به راه‌اندازی بیمارستان پشتیبان در سطح شیراز اقدام کرد که این مهم نیز باعث شد  بخش قابل توجهی از بیماران کرونایی فارس در بیمارستان پشتیبان شهید دستغیب مستقر شوند و خدمات درمانی دریافت کنند.

امیر رضایی در پایان با یادآوری این مطلب که حضور ارتشیان سرافراز و رزم نوازان در بیمارستان های کرونایی شیراز شکل می گیرد و با تقدیم گل از کادر درمانی تجلیل خواهد شد، افزود: برپایی ایستگاه تب سنجی در سطح شهر و جمع آوری و توزیع «کمک های مومنانه» از دیگر برنامه های این ایام است.

خبرنگار: محمود شبان سروستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.